Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Blijvende activatie loop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zonet men vista laptop geformateerd en er een (legale!!!) xp opgezet, ik heb deze dan ook meteen geactiveerd en alles werkte gewoon, na het installeren van updates zegt hij na het opstarten dat ik windows eerst moet activeren. Ik doe dit dan opnieuw maar hij blijft dan blijkbaar in een of andere loop zitten...

Dus: Ik activeer, hij zegt activatie gelukt, hij meld me af, ik meld me opnieuw aan en hij zegt dat ik opnieuw moet activeren... iemand enig idee hoe ik hier nu uit geraak? Formateren heeft niet echt veel zin....

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:54

-ET-

Phone Home

Ik zou toch even Microsoft bellen. Dan kan je eventueel via de telefoon een activatie code krijgen. Misschien dat de internet activatie niet helemaal goed werkt.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm blijft hetzelfde :s

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

welke servicepack probeer je up te daten?
ik had laatst een computer opnieuw geïnstalleerd waar ik SP3 voor de verse install op had gezet.
pas toen ik SP3 op de verse install had gezet werkte de activatie pas.

misschien hier ook aan de hand.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer van 2 naar 3 te gaan... Gisteren lukte het activeren nietmeer Na de install van SP3, nu is het na het installen van een 80 tal updates :s

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 11:07
Dat is een bekend probleem, en overigens ook een erg irritant probleem!

Mijn oplossing is alsvolgt:

1) Boot in veilige modus (zonder netwerk connectiviteit).
2) Log in als administrator
3) Ga naar regedit (start, uitvoeren, regedit)
4) Zoek de map WPAEvents (als het goed is: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents)
5) Als het goed is zie je OOBETimer te staan.
6) Open hem, en verander 1 cijfer
7) Reboot, en nu kan je je windows weer normaal activeren en vervolgens is alles weer in orde.

Succes! :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks ! werkt ;)
Pagina: 1