Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2007] .pst bestanden terugzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een schone Windows install gedaan en heb mijn .pst bestanden opgeslagen. Dit zijn beide hotmail accounts.

Via Bestand-Gegevensbestandsbeheer-Gegevensbestanden kan ik deze toevoegen. Ze zijn goed te zien in Outlook en werken ook gewoon.

Ik kan alleen geen mail ophalen. Ik denk omdat er geen e-mail account is toegevoegd. Als ik dan één van me hotmail-accounts toevoeg, dan heb ik twee dezelfde accounts in me Outlook.

Iemand een idee hoe ik dit op ken lossen. Zal maar iets kleins zijn, maar krijg het niet gevonden, ook niet in de search. Gaat meestal over hoe deze terug te plaatsen, net zoals in de FAQ.

Hoop dat iemand me op weg ken helpen _/-\o_

• itsoJ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 11:53
Ik snap je vraag niet helemaal maar kun je het anders niet met de daarvoor bedoeld Outlook Connector proberen? Zie: http://www.microsoft.com/...1e-438a-950c-5e9ea66322d4

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:18:
Ik kan alleen geen mail ophalen. Ik denk omdat er geen e-mail account is toegevoegd. Als ik dan één van me hotmail-accounts toevoeg, dan heb ik twee dezelfde accounts in me Outlook.
Hier spreek jij jezelf tegen. Je geeft aan dat waarschijnlijk geen emailaccount is toegevoegd en als je er één toegevoegd hebt zijn er 2 dezelfde.

Kijk eens na als er uberhaupt een emailaccount is aangemaakt. Bestaat die werkelijk, pas die dan aan met de juiste instellingen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Waren twee hotmail account, waarvan ik de pst bestanden opgeslagen had. Na het toevoegen van deze twee bestanden via outlook stonden ze er wel in, maar kon ik geen mail opslaan omdat er geen emailaccount was.

Als ik deze aanmaakte haalde hij de gegevens op van hotmail en had ik twee mappen met dezelfde naam. Één van het oude pst bestand en de andere wat hotmail opgehaald had.

Heb de twee account gewoon aangemaakt en vervolgens de oude pst bestanden hernoemd en vervangen met de nieuwe.

Nu werkt het gewoon goed, met een beetje een omweg.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 13:37

talin

ES-MA

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:32:
Waren twee hotmail account, waarvan ik de pst bestanden opgeslagen had. Na het toevoegen van deze twee bestanden via outlook stonden ze er wel in, maar kon ik geen mail opslaan omdat er geen emailaccount was.

Als ik deze aanmaakte haalde hij de gegevens op van hotmail en had ik twee mappen met dezelfde naam. Één van het oude pst bestand en de andere wat hotmail opgehaald had.

Heb de twee account gewoon aangemaakt en vervolgens de oude pst bestanden hernoemd en vervangen met de nieuwe.

Nu werkt het gewoon goed, met een beetje een omweg.
daarom ook, eerst account aanmaken en dan de .pst bestanden weer laden want dan krijg je de vraag of je dubbele bestanden wilt overschrijven, verwijderen of bijvoegen.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!