(Geen idee of dit in het goede sub-forum staat, aangezien het toch over een gehele PC gaat, dacht ik dat het hier wel goed zou staan. Zo niet, excuse et moi.)
Hallo tweakers,
Ik heb zo het idee dat mijn PC de laatste tijd een stuk meer geluid maakt. Ik heb zo rond mei een nieuwe voeding en gpu gekocht, en hij was toen heerlijk stil, maar nu zeker niet meer. Ik gok (als ik het verkeerd heb, verbeter me gerust
) dat dat komt door die aloude boosdoener stof. Nu wil ik dus graag mijn PC schoonmaken, maar weet niet 1 2 3 hoe. Ik heb uiteraard rond gegoogled, en alle guides zijn ongeveer hetzelfde: busje lucht pakken en losspuiten die handel, en vooral geen stofzuiger gebruiken. Nu krijg ik alleen tegenstrijdige verhalen van mijn omgeving: geen busje lucht, dan verplaats je het stof alleen maar, gebruik een kwastje, gebruik wél een stofzuiger om het stof daadwerkelijk weg te halen. Nu ben ik dus redelijk in de war geraakt, en mijn vraag is eigenlijk als volgt:
Wat is de meest effectieve en vooral veilige manier om je PC schoon te maken, en wat moet je vooral goed schoonmaken om bijv het geluidsniveau wat terug te dringen.
Alvast bedankt
Hallo tweakers,
Ik heb zo het idee dat mijn PC de laatste tijd een stuk meer geluid maakt. Ik heb zo rond mei een nieuwe voeding en gpu gekocht, en hij was toen heerlijk stil, maar nu zeker niet meer. Ik gok (als ik het verkeerd heb, verbeter me gerust
Wat is de meest effectieve en vooral veilige manier om je PC schoon te maken, en wat moet je vooral goed schoonmaken om bijv het geluidsniveau wat terug te dringen.
Alvast bedankt