Om een hele simple refresh te krijgen heb ik een object met een src op een pagina staan.
Vanaf diverse elementen kan dit geupdate worden met een onclick event (javascript) en dan eventueel de object src rechtstreeks te zetten of via een function.
Echter, hoe ik het ook doe, in IE werkt het niet, in Firefox werkt het wel prima.
Simpel voorbeeld:
Kon hier op GoT zo niets vinden hier specifiek over en op internet/google vooral zaken omtrent framesets of iframes, welke ik hier dus niet gebruikt.
Aangezien ik niet superveel van javascript weet vraag ik me af of ik iets heel geks doe
Vanaf diverse elementen kan dit geupdate worden met een onclick event (javascript) en dan eventueel de object src rechtstreeks te zetten of via een function.
Echter, hoe ik het ook doe, in IE werkt het niet, in Firefox werkt het wel prima.
Simpel voorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<title>General</title>
<script type="text/javascript">
function setCentre(vdoc)
{
var f = document.getElementById('central');
f.data = vdoc;
}
</script>
</head>
<body>
<a href="#" onclick="setCentre('bla.html'); return false;">bla</a><br /><br />
<object data="test.html" id="central" name="central" type="text/html" style="width: 100%; height: 50%;"></object>
</body>
</html> |
Kon hier op GoT zo niets vinden hier specifiek over en op internet/google vooral zaken omtrent framesets of iframes, welke ik hier dus niet gebruikt.
Aangezien ik niet superveel van javascript weet vraag ik me af of ik iets heel geks doe
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶