Ik kan maar heel weinig 720p films afspelen en geen enkele 1080p omdat mijn scherm de hele tijd flikkert en soms ook het geluid hapert. VLC blijft meteen hangen, media player (classic) speelt wel gewoon af alleen dus met of flikkerend beeld of haperend geluid.
Ik heb al verschillende codec packs geinstalleerd en gedeinstalleerd en heb nu de k-lite codec pack full geinstalleerd. Het probleem met het geluid lijkt (bijna) helemaal opgelost alleen het flikkerende beeld blijft.
De CPU wordt voor 1080p max. op 50% belast dus dat mag t probleem ook niet zijn. Ik heb al overal gezocht maar kan geen enkele oplossing vinden...wie redt mij?
Mijn PC:
Pentium D 930 3.0 Ghz
2 Gig intern
Asus P5B-se mainboard
Geforce 8600 GT TOP 256MB
SB Audigy 4
Dit zou toch ruim voldoende moeten zijn??
Ik heb al verschillende codec packs geinstalleerd en gedeinstalleerd en heb nu de k-lite codec pack full geinstalleerd. Het probleem met het geluid lijkt (bijna) helemaal opgelost alleen het flikkerende beeld blijft.
De CPU wordt voor 1080p max. op 50% belast dus dat mag t probleem ook niet zijn. Ik heb al overal gezocht maar kan geen enkele oplossing vinden...wie redt mij?
Mijn PC:
Pentium D 930 3.0 Ghz
2 Gig intern
Asus P5B-se mainboard
Geforce 8600 GT TOP 256MB
SB Audigy 4
Dit zou toch ruim voldoende moeten zijn??