Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista64] personal settings worden niet geladen

Pagina: 1
Acties:

• TheIceWarrior
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:10
Sinds een paar weken worden regelmatig de persoonlijke instellingen niet geladen wanneer mijn Vista Ultimate 64bits SP1 opstart. Ik krijg een default profiel. Geen desktop iconen dus, geen favorieten, geen persoonlijke programma instellingen zoals de instellingen van mijn G15 toetsenbord, Quicklaunchbar is verdwenen etc.
Dit krijg ik ongeveer 1 op de 4 keer dat ik de pc opstart. Ik heb maar 1 gebruikersaccount op die pc zonder wachtwoord daarop.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Iemand enig idee hoe dit komt en hoe dit op te lossen is?

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41
maak voor de grap eens een nieuw gebruikersaccount aan.
default account krijg je wanneer je het gewone account niet kan laden

• TheIceWarrior
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:10
Het leek eerst even goed te gaan met een nieuw account, maar nu met het nieuwe account dezelfde problemen, het oude account waarmee ik het had, heb ik verwijderd.

Is er echt niemand die dit probleem ook heeft of kent? Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
alle ideeen welkom~!

[ Voor 11% gewijzigd door TheIceWarrior op 20-08-2008 17:20 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Check je eventlogs dan?

Vragen naar een oplossing zonder zelf ook maar een enkele indicatie te geven waar je zelf naar gekeken hebt om een oplossing te vinden is ook niet je van het zeg maar ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device