Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-11 14:25

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Topicstarter
Goeie,

Sinds gistermorgen als ik met m'n Nokia E51 't web op wil met via Vodafone krijg ik 99% van de tijd de melding

Bad Answer From Origin Server

Zijn er meer met dit issue?

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

• Koppensneller
  • Laatst online: 22:20

Koppensneller

winterrrrrr

Jep, ik heb hetzelfde probleem met een N82. Via het Vodafone GPRS accespoint werkt het wel, maar wat trager.

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57
Over welke regio praten we hier eigenlijk?

what is your major malfunction???

• LePlatDuJour
  • Laatst online: 13-11 14:25

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Topicstarter
Vandaag: Apeldoorn; gisteren: Harderwijk, Zwolle, Havelte.

Grr.

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

• Koppensneller
  • Laatst online: 22:20

Koppensneller

winterrrrrr

Ik had het probleem inderdaad ook in de regio Arnhem/Apeldoorn.

Verwijderd

Ik heb het probleem ook. Zowel in de buurt van Eindhoven als in Amsterdam. Ik heb een Vodafone 1615 (HTC TYTN-2).

De telefoon uitzetten en weer aanzetten hielp voor even, maar het probleem komt weer terug en blijft bestaan. E-mail en weerinformatie haalt hij wel gewoon op en ook browsen via Opera werkt prima. Het probleem lijkt alleen in Internet Explorer voor te komen.

Verwijderd

ik gisteravond ook opgemerkt in brabant

ik zal zo ff in regio utrecht proberen

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
En ik heb nu dus hetzelfde op mijn nieuwe samsung 810 in Groningen. Het ligt dus niet aan mij! Dit bericht dan nu wel weer vanuit de trein groningen naar hoogeveen. Hopelijk is het nu over..

[ Voor 40% gewijzigd door Maarten L op 04-08-2008 12:36 ]

www.maartenlangelo.nl

Verwijderd

Ook in Alkmaar heb ik het. Het lijkt dus een landelijk (nieuw?) probleem. Heb het sinds gisterochtend. Soms doet ie het, meestal niet.
Ik heb een Palm Treo 500v van Vodafone. Heeft het zin om de klantenservice van Vodafone te contacten?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 16:46

Sick Nick

Drop the top!

Hier (regio r'dam) geen problemen op m'n N82. Ik gebruik echter de proxy van vodafone niet, misschien dat daar wat mis mee is? Gooi die eens uit en kijk of het dan wel werkt.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik in elk geval gister in Maastricht / Heerlen
Vandaag werkt het ook niet in Weert.

Nokia 6120.

[ Voor 24% gewijzigd door itsme op 04-08-2008 13:37 ]

Nothing to see here

Verwijderd

Heb vodafone even gebeld. Volgens de vrouw aan de telefoon zijn het "werkzaamheden." Ze zijn op de hoogte dat het internet niet werkt en er geen goede verbinding wordt gemaakt. Ze hebben ook geen idee wanneer het weer over is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:00:
Heb vodafone even gebeld. Volgens de vrouw aan de telefoon zijn het "werkzaamheden." Ze zijn op de hoogte dat het internet niet werkt en er geen goede verbinding wordt gemaakt. Ze hebben ook geen idee wanneer het weer over is.
Bedankt voor de moeite! Weten we tenminste wat.
Nou nog hopen dat we geld terug krijgen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 14:02 ]

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vandaag had ik dit probleem paar uur lang in Utrecht :-/

Zag toevallig in de bioscoop dat persoon voor me ook zelfde probleem had.

Intussen kan ik overigens wel weer gewoon internetten.

Het leek alleen om http te gaan, want mobile messenger werkte gewoon wel door.

[ Voor 86% gewijzigd door Keypunchie op 05-08-2008 00:48 ]

• BlackShift
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05-2023
Ik had het van het weekend ook, en maandag nog. Toen gaf iemand mij de tip om de proxy uit te zetten (in advanced options van je access point) en nu werkt het weer. Wel stom dat de KS dat niet kan zeggen. Proxy uitzetten is ook essentieel voor streamen.

• BlackShift
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05-2023
Leek idd alleen http te zijn, want ssh (putty voor s60) werkte wel altijd. Dat lijkt te kloppen met het idee dat het aan de proxy zou liggen.

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Ik heb er ook last van gehad, ondertussen zou alles weer moeten werken volgens een zojuist geplaatst nieuwsbericht: nieuws: Onderhoud verstoort mobiel internet Vodafone

Bij mij werkte het vanochtend in ieder geval al weer.

Verwijderd

Mobiel internet is inderdaad even niet bereikbaar geweest vanwege werkzaamheden. Alles werkt nu weer gewoon. Mocht je toch nog problemen ondervinden met internet op je mobiel, stuur dan even een mailtje Direct Message (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif) t.a.v. Bas of Antoine.

[ Voor 28% gewijzigd door zeef op 05-08-2008 23:32 . Reden: DM info toegevoegd ]

Pagina: 1