Extra geheugen MSI ex610 laptop

Pagina: 1
Acties:

• joob77
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-08-2025
Hi mensen,

Vraagje:
Waar zitten de geheugen bankjes van de MSI-ex610 laptop? Kan nergens vinden waar ik het geheugen kan inbouwen. 8)7 Vorige week de laptop gekocht bij Computerland.

Iemand enig idee?

Thanx,
Joost

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22

-ET-

Phone Home

Ik heb even de handleiding bekeken. Daar staat het niet specifiek in vermeld zie ik. Echter op de onderkant van je laptop zitten een aantal klepjes. Waarschijnlijk zit onder 1 van de klepjes een extra geheugenbankje. Wat eventueel ook nog kan is dat je je toestenbord eruit moet halen. Deze zit vaak met schroefjes via de onderkant vast.

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Hoi Joost,

aan de onderkant zit 1 grote klep, hier zal je 4 schroefjes moeten losdraaien waarna je de gehele klep eruit kan halen. Geheugenbankje zie je dan vanzelf zitten. Je kan het natuurlijk ook aan Computerland vragen of ze willen upgraden.

That's the way the cookie crumbles.

• joob77
ok thanks!! Toch die grote klep. D'r zit ok zo'n vervelende sticker op van "warrenty void if tampered". Dat weerhoudt me er toch van... Ik zal kijken en anders idd terug naar computerland, die doen dat wel denk ik!

Nogmaals, dank voor reacties!

• joob77
hi,

voor degene die het ooit nog een keer nodig zullen hebben.... het schroefje zit ONDER de sticker "warrentee void if tampered"!!! :*)

Grtz,
Joost