Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Forum-foutje DPC?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

• Tosty_82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-01-2018
Hey hey,
Het viel mij in /5 (maar ik denk dat het forum-breed is) op dat ik op pagina 2 als eerste post dezelfde thread zie die als laatste op pagina 1 staat. Is dit een bug of is dit met opzet (eerste forum waar ik dat zie..)?
Tosty_82

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb het nog nooit gezien.
Zie je het in alle topics? Heb je een linkje naar een voorbeeld bij jou?

Edit:
Gebruik je nog een bepaalde template/stylesheet?

Laat maar. Na de reactie van Erkens is het duidelijk ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Kixtart op 04-08-2008 10:26 ]

☻/
/▌
/ \

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hij bedoeld list_topics, dus: Dutch Power Cows (wat overigens niet alleen voor /5 is ;) )
Als je daar klikt op "Oudere topics" (onderaan) dan krijg je een overzicht van topics vanaf het laatste topic wat op die eerste pagina staat.

Schop een Modje >> Lieve Devvers

[ Voor 7% gewijzigd door Erkens op 04-08-2008 10:24 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dat is by design, puur vanwege het hypothetische geval indien de limiet voor de topiclisting bepaald wordt door een vast aantal topics en er zich op de 'grens' 2 topics bevinden met precies dezelfde last update timestamp; hiervan zou er dan eentje overgeslgen worden indien je voor de 'oudere topics' listing een 'groter dan' gebruikt met de timestamp van het laatste topic in de voorgaande listing. Daarom gebruiken we 'groter dan of gelijk' waardoor je inderdaad het laatste topic weer als eerste terugvind op de volgende pagina.

Sowieso willen we gaan kijken naar een beter 'archief' systeem voor oudere topics waarbij we deze 'issue' hopen te kunnen elimineren.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.