Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
Gaat het in dit geval om het indrukken van een van de knoppen op de afstandsbediening? Of ook als je op het apparaat zelf een van de knoppen indrukt?
Heb je nog garantie?
Heb je nog garantie?
Met mijn T752 heb ik hetzelfde gehad, de NAD reparatie service heeft toen 2 microcontrollers vervangen, doet het weer perfect nu.
Als het goed is, heb je 5 jaar garantie op NAD versterkers, even bellen naar AND benelux? Of naar je dealer gaan.
Als het goed is, heb je 5 jaar garantie op NAD versterkers, even bellen naar AND benelux? Of naar je dealer gaan.
Hij negeert zowel de abd als knoppen op het toestel zelf.JottemJ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:50:
Gaat het in dit geval om het indrukken van een van de knoppen op de afstandsbediening? Of ook als je op het apparaat zelf een van de knoppen indrukt?
Heb je nog garantie?
En aan de post onder de jouwe te zien, heb ik nog garantie :-)
Ik zal m naar de dealer brengen. I'll keep you posted.
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
Heb je versie 1 of versie 2? Ik heb met de eerste versie twee keer terug moeten sturen. éérste keer dat hij geen beeld meer gaf, en slecht reageerde. En tweede keer een relais die constant klikte.
Heb vervolgens een nieuwe gekregen toen deze dus voor de tweede keer werd opgestuurd. En dit bleek een nieuwe versie2 model die ik terug kreeg.
Sindsdien geen problemen meer gehad.
Heb vervolgens een nieuwe gekregen toen deze dus voor de tweede keer werd opgestuurd. En dit bleek een nieuwe versie2 model die ik terug kreeg.
Sindsdien geen problemen meer gehad.
het is al een versie twee.
Ik heb m naar de dealer gebracht. Er bleek een component (de keyboard) stuk te zijn. Deze is onder garantie vervangen en nu kan ik weer genieten.
dank voor de hulp!
Ik heb m naar de dealer gebracht. Er bleek een component (de keyboard) stuk te zijn. Deze is onder garantie vervangen en nu kan ik weer genieten.
dank voor de hulp!
Pagina: 1