Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef 54
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 19:35
Ik heb een programma geïnstalleerd. In Windows geluid zie ik dat bij de diverse gebeurtensissen in dat programma geluiden (wav) afgespeeld zouden moeten worden. Ik hoor die geluiden echter NIET. Het enige wat ik hoor als ik in Windows geluid 'n keer op het speakertje van een bepaalde gebeurtenis van dat nieuwe programma (Avast antivirus) klik is een kort tik vanuit de speakers. De normale geluiden in WIndows hoor ik wel. Als ik de geluiden van het programma in de verkenner aanklik hoor ik ze wel (via Windows mediaplayer).
Heeft iemand een idee?

[ Voor 14% gewijzigd door Jozef 54 op 04-08-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:53

Twazerty

AVCHDCoder developer

toevallig optisch of coaxiaal aangesloten? Lijkt erop dat je versterker te laat in komt waardoor je de geluiden niet hoort.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef 54
Ik kan me niet voorstellen dat het iets met optisch of coaxiaal te maken heeft. De normale Windows-geluiden doen het immers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jozef 54 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:41:
Ik kan me niet voorstellen dat het iets met optisch of coaxiaal te maken heeft. De normale Windows-geluiden doen het immers wel.
Anders beantwoord je zijn vraag gewoon, dit is namelijk gewoon mogelijk (als de Windows geluiden nét wat langer zijn dan die van Avast).

Verder lijkt het mij, als het alleen de geluiden van Avast zijn, totaal niet boeiend..maar dat is uiteraard persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef 54
Excuus. Ik ben helaas niet zo technisch aangelegd. Wordt er bedoeld hoe de geluidskaart is aangesloten? Voor zover ik weet heb ik aan mijn PC in ieder geval NIETS optisch.
Die geluiden zijn inderdaad niet zo heel boeiend maar het gaat mij eigenlijk ook om het principe. Waarom de Windows geluiden wel en die van Avast niet?

[ Voor 30% gewijzigd door Jozef 54 op 03-08-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef 54
Het probleem is opgelost. Ik merkte ook ik dat bij configuratiescherm --> Speech Recognition Options --> Text to speech ook geen geluid had. Ik heb daar wat zitten 'rommelen' (wat precies weet ik niet meer) maar plots had ik daar weer wel geluid. Ik heb toen meteen de zaak nagekeken waar dit topic om draaide en jawel hoor daar doet het geluid het nu ook.
Allemaal bedankt voor het meedenken.
Pagina: 1