30x sf175s + gw5000-dt op oost
als je 2 verschillende bxen op 1 uitgang zet blaas je op den duur de versterker op
Verwijderd
Nee, kan gewoon, geluid wordt wel iets zachter als je extreem veel kabels er aan hangt, zeg meer dan 15 meter.
Had ik op een gegeven moment ook, had DVD, VCR, PC en TV aan mijn stereo hangen, bij elkaar zo'n 2*25 meter kabel, dat ging wel ten koste van de kwaliteit van DVD en VCR omdat die geen aparte volumeregeling hebben. Je pc heeft dat wel, dus dat lijkt me geen probleem. Ik heb me gewone frontspeakers en nog 10m kabel naar me versterker, werkt perfect.
Had ik op een gegeven moment ook, had DVD, VCR, PC en TV aan mijn stereo hangen, bij elkaar zo'n 2*25 meter kabel, dat ging wel ten koste van de kwaliteit van DVD en VCR omdat die geen aparte volumeregeling hebben. Je pc heeft dat wel, dus dat lijkt me geen probleem. Ik heb me gewone frontspeakers en nog 10m kabel naar me versterker, werkt perfect.
Ik weet niet hoe je de boel hebt zitten, maar uit de tape(s)-out van je versterker komt ook het signaal.
Dus als je je sblive aan een echte versterker hebt hangen, dan kan je een kabeltje tussen tape-out en je tv/weetikwat hangen.
Dat is hoe het hoort
Dus als je je sblive aan een echte versterker hebt hangen, dan kan je een kabeltje tussen tape-out en je tv/weetikwat hangen.
Dat is hoe het hoort
Siditamentis astuentis pactum.
Naja toevallig heb ik paar dagen geleden zo'n plugje gekocht 7,50 ofzo bij een radio zaak of een goede pc zaak
Verwijderd
Ach, om alles volledig te benutten (MD, brander, etc.), heb ik een zooi van die pluggen en voor een 150 gulden aan kabel gekocht en zo alles via de versterker aan elkaar gelinkt. Dus het geluid van de tv op de pc, van de pc opnemen op video en dat soort ongein...
Dat kan gewoon. Dat van die versterkers opblazen is niet waar.
Jag
Jag
Inderdaad, dit heeft zonder problemen bij mij gewerkt.
Ik heb het nu met 2 versterkers opgelost, front gaat naar een versterker en rear (sblive retail + optical add-on) naar een versterker. De tape out 1 van de front versterker gaat naar m'n TV en tape out 2 naar m'n video, maar volgens mij komt het er stiekem nog steeds op neer dat het signaal zonder interne versterking wordt gebrugd, want als ik m'n versterker uit zet, dan geven de tape out's nog steeds signaal (10 jaar oud Harman/Kardon bakkie
).
Ik heb het nu met 2 versterkers opgelost, front gaat naar een versterker en rear (sblive retail + optical add-on) naar een versterker. De tape out 1 van de front versterker gaat naar m'n TV en tape out 2 naar m'n video, maar volgens mij komt het er stiekem nog steeds op neer dat het signaal zonder interne versterking wordt gebrugd, want als ik m'n versterker uit zet, dan geven de tape out's nog steeds signaal (10 jaar oud Harman/Kardon bakkie
Concrete Loop Watercooling
dit bedoelde hij niet, hij had het over het signaal wat uit je pc komt, en naar je versterker gaat. wat jij bedoelt is meerdere speakers aan één uitgang op je versterker zetten. in sommige gevallen kan dit niet, als de totale impedantie te laag wordt namelijk. meestal is het geen probleem.Op dinsdag 20 februari 2001 22:35 schreef DE_Michiel het volgende:
als je 2 verschillende bxen op 1 uitgang zet blaas je op den duur de versterker op
ok bedankt voor de reacties. Deze plug lijkt me toch de beste oplossing.
Even voor de duidelijkheid: De plug gaat op de fornt uitgang van mijn sblive!. Deze splits hem dan op naar mijn fps1000 en de andere gaat naar de audio ingang van mijn pc (2 tulpjes)
Even voor de duidelijkheid: De plug gaat op de fornt uitgang van mijn sblive!. Deze splits hem dan op naar mijn fps1000 en de andere gaat naar de audio ingang van mijn pc (2 tulpjes)
En als je hem dan in je versterker plugt ipv je pc, dan werkt het nog ook
. In de ingang pluggen zou ik niet doen, want als je vergeet de ingang te muten, dan krijg je een feedback die je de rest van je leven zal heugen
.
Jag
Jag
sorry audio ingang van mijn TV 
dus een naar de tv en de andere naar de fps1000!
dus een naar de tv en de andere naar de fps1000!
Verwijderd
Heb ik gisteren ook gedaan met een simpel verloopje van 5 piek, boxen en versterker, klinkt very very goedOp dinsdag 20 februari 2001 22:40 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al 2 jaar mijn speakers en m'n amp. aan mijn SB-PCI128 hangen en die doet het nog gewoon.
Verwijderd
ja moet werken heb ik ook ik heb mijn fps1000 plus een koptelefoon altijd handig hoef ik niet steeds onder mijn bureau te kruipen.
bedankt iedereen...het werkt prima!
Pagina: 1