Logitech Z-Cinéma + OsX?

Pagina: 1
Acties:

• thQS
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-01-2018
Ik ben van plan om me binnenkort een nieuw speakersetje aan te schaffen, maar ik zit 'n beetje te twijfelen, maar 'k zit een beetje met 'n probleem.

Het gaat hier namelijk om de Logitech Z-Cinéma. Deze wordt namelijk enkel ondersteund door Windows, en daar ik een OsX gebruiker ben...
Ik ben er na een beetje opzoekingswerk achter gekomen dat het gebruik met OSX problemen kan geven. Op GoT heb ik er echter weinig over de Cinema gevonden.
Zijn er hier soms mensen die een Cinéma-setje aan de praat hebben gekregen op hun mac?

Thomas

optie nummer 2 was de Logitech Z-10, maar daar denk ik de Sub een beetje te missen?
iemand nog andere voorstellen. Belangrijkste is goede kwaliteit om muziek te beluisteren!
( Ik ben op zoek naar een 2.1 of 2.0 setje )
of iemand ervaring met de M-audio AV40?

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:00
http://discussions.apple....threadID=1532611&tstart=8

Staat dat de Logitech Z-Cinema wel werkt met OS X, maar enkele functies van de remote niet. Meeste wel, vooral de belangrijkste werken gewoon. Heb zelf geen ervaring met de cinema, heb wel een Logitech Z3e (2.1) aangesloten op m'n MacBook en dat werkt prima :)

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
.Tom schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:30:
http://discussions.apple....threadID=1532611&tstart=8

Staat dat de Logitech Z-Cinema wel werkt met OS X, maar enkele functies van de remote niet. Meeste wel, vooral de belangrijkste werken gewoon. Heb zelf geen ervaring met de cinema, heb wel een Logitech Z3e (2.1) aangesloten op m'n MacBook en dat werkt prima :)
Die laatste opmerking is redelijk nutteloos, alsof het audio signaal van een Apple computer gecodeerd is 8)7 een 3,5mm jack plug kan je overal in prikken, walkman, iPhone, autoradio, laptop, wereldontvanger, desktop computer, TV enz enz.

Antwoord op de vraag geven ze al op de Logitech website, neen. Officieel geven ze geen Macintosh support voor deze speakers. Je kan eventueel rond googlen, misschien dat een eigenwijs het toch geprobeerd heeft met enig resultaat. Maar de kans is klein.

[ Voor 17% gewijzigd door baquelappe op 03-08-2008 22:08 ]