Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Vicariously I live while the whole world dies
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
EDIT: er zit inderdaad een licentiesticker onderop
[ Voor 51% gewijzigd door OConnor op 04-08-2008 14:10 ]
Dat moet een partitie zijn van +- 10 Gb.
Dan zou je een recovery kunnen uitvoeren.
Windows er opgezet, draadje in de kont van de Acer gestoken... krijg het draadloos niet voor elkaar
bedankt voor jullie meedenken!
Die zou toch moeten werken.
Verwijderd
Dan kan je de hidden partitie back-uppen of natuurlijk weer restoreren via de cd/dvd.
[ Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 07-08-2008 11:23 ]
Ja, heb eerst achterhaald welke draadloze chip er in het laptopje zit. Dit bleek sowieso een broadcom te zijn. Van de acer-site de broadcom drivers geplukt en geinstalleerd, maar geen draadloos netwerk kon ik instellen... zelfde voor ubuntu (wat een grafwerk is dat trouwenscornfed99111 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 01:25:
Heb je gekeken op de Acer site voor de drivers?
Die zou toch moeten werken.
Wat de recovery-partitie betreft: ik heb ALLES op die schijf vernietigd, stom genoeg. Dit wordt dus niks meer. Ik baal wel een beetje van mijn actie, doe normaal alles erg kalm en beheersd maar was die laptop zo zat na uren en uren klooien...
Eerst de chipsetdrivers en dan pas de rest.
Hebben we het over Vista of XP? De XP driver voor wlan werkt inderdaad niet. Je moet dan een andere nemen.
Ja, heb ik, eerst vga- en chipsetdrivers en daarna wlan-drivers.cornfed99111 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:48:
Heb je ook de correcte volgorde van drivers installeren opgevolgd?
Eerst de chipsetdrivers en dan pas de rest.
XP... en werkt inderdaad niet. Ik zal nog eens drivers van de Broadcom site zelf proberen.Hebben we het over Vista of XP? De XP driver voor wlan werkt inderdaad niet. Je moet dan een andere nemen.
vr. gr.
Dan is je probleem opgelost.
[ Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 12-08-2008 18:57 ]