probleem
k heb een geluid haper probleem op mijn laptop
het probeelm hangt samen met mijn NETGEAR RangeMax Next Wireless-N USB 2.0 WN121T Adapter
als ik namelijk verbinding maak via die adapter dan knippert de blauwe led op de adapter zo nu en dan bij activiteit.
maar om de zoveel seconden knippert de led een aantal keer en dan hapert mijn geluid. wat ik ook afspeel of het nou een film is of mp3 of game hij hapert gewoon als die led om de zoveel tijd knippert.
Het heeft ook niks te make met de belasting van mijn internet. want hij knippert en hapert ook als ik geen internet gebruik om de zoveel tijd.
het maakt trouwns niet uit welke geluids kaart ik gebruik, die onboard of mijn creative xfi 5.1 usb, hij hapert bij beide
laptop
ik heb windows vista met sp1 en dit is de rest van mijn laptop:
duo t7100
ati mobility radeon x1700
2gb geheugen
het is een asus F3S series
M/B versie: F3SE
ik gebruik de creative x-fi 5.1 usb voor mijn geluid
wat ik al geprobeerd heb
- heb gesearcht hier op got maar niks gevonden over het zelfde probleem
- netgear router/ netgear usb adapter / creative xfi geupdate
- prioriteite van processen veranderd van: netgear adapter naar heel laag, creative processen (voor zover ik ze kon vinden) op heel hoog, maar zonder succes (misschien toch de verkeerde?)
heeft iemand enig idee?
k heb een geluid haper probleem op mijn laptop
het probeelm hangt samen met mijn NETGEAR RangeMax Next Wireless-N USB 2.0 WN121T Adapter
als ik namelijk verbinding maak via die adapter dan knippert de blauwe led op de adapter zo nu en dan bij activiteit.
maar om de zoveel seconden knippert de led een aantal keer en dan hapert mijn geluid. wat ik ook afspeel of het nou een film is of mp3 of game hij hapert gewoon als die led om de zoveel tijd knippert.
Het heeft ook niks te make met de belasting van mijn internet. want hij knippert en hapert ook als ik geen internet gebruik om de zoveel tijd.
het maakt trouwns niet uit welke geluids kaart ik gebruik, die onboard of mijn creative xfi 5.1 usb, hij hapert bij beide
laptop
ik heb windows vista met sp1 en dit is de rest van mijn laptop:
duo t7100
ati mobility radeon x1700
2gb geheugen
het is een asus F3S series
M/B versie: F3SE
ik gebruik de creative x-fi 5.1 usb voor mijn geluid
wat ik al geprobeerd heb
- heb gesearcht hier op got maar niks gevonden over het zelfde probleem
- netgear router/ netgear usb adapter / creative xfi geupdate
- prioriteite van processen veranderd van: netgear adapter naar heel laag, creative processen (voor zover ik ze kon vinden) op heel hoog, maar zonder succes (misschien toch de verkeerde?)
heeft iemand enig idee?