Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een pc waar windows xp sp2 op staat alleen deze is helemaal vern*kt dus wil ik windows xp er weer schoon opzetten, de cd van xp heb ik al maar hoe kan ik zeg maar de computer formateren?

Mvg,

Jimmy Arts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:55

Boss

+1 Overgewaardeerd

Bij het installeren kan je eerst de partitie waarop Windows staat verwijderen. Daarna opnieuw aanmaken en vers installeren.

Let op dat je een bkc-up maakt van al je gebruikersbestanden, anders ben je die ook kwijt!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Is een beetje Googlen te veel gevraagd?

De setup van Windows XP geeft je de mogelijkheid je harddisk te formatteren. Zorg er wel voor dat je al je belangrijke bestanden hebt gebackupt.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, ik had al een beetje gezocht maar ik wist niet goed met welke keywoorden ik moest zoeken, heb niet zoveel verstand van windows

Oh ik heb nog een vraagje, omdat ik m'n eige cd van xp kwijt ben geraakt heb ik die van de buren geleend, kan ik het dan wel gewoon installeren met de key die op m'n pc staat of is het aan de cd gebonden?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:18

Haan

dotnetter

Als het gewoon dezelfde versie is kan dat wel.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Haan schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:47:
Als het gewoon dezelfde versie is kan dat wel.
Niet alleen moet de taal overeenkomen, maar ook kun je geen 64-bits Windows installeren met een key voor een 32-bitsversie. Daarnaast werkt je Home-key niet op een Professional-setup. Verder is er nog zoiets als OEM...

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 03-08-2008 17:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1