Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:37
Beste allemaal.

Wellicht het zoveelste ik-weet-niet wat ik kiezen moet- topic, maar ik zal proberen het zo duidelijk en volledig mogelijk te beschrijven.

Situatie: Mijn moeder begint een extra bedrijf binnen het huidige bedrijf. ( momenteel bloemdecoraties e.d, en er komt uitvaartverzorging bij)

Nu loopt ze rond met een 6 jaar oude nokia met nog het oude nokia pingel-deuntje dat ze echt toe is aan iets anders.

Er zijn erg veel verschillende toestellen op de markt dat ik, die toch wel enigzinds verstand heeft van die dingen zelfs niet zeker weet hoe en wat.

Zoiezo de functionaliteiten die de mobiel moet hebben:
- GPS
- Goede outlook
- Duidelijk
- standaard functionaliteit

Dergelijk grote wensen zijn er dus niet. Er moet Tomtom op kunnen draaien voor in de auto. Verder email inzien en versturen onderwegs, niks spetterends dus.

Nu de vraag, wat zal de beste keuze zijn voor haar in de catagorie WBM. Heeft iemand hier echte ervaringen mee, wat best zal zijn, en kan daar zinnig advies in geven?

Is dit puur een kwestie van smaak? En zoja, ik kan dat niet riskeren om zomaar een mobiel te kopen voor mijn moeder die 2 jaar mee moet gaan. Dat ding moet gewoon werken, zonder rom updates, firmware patches om de haverklap. Zo een weekje prutsen zodat hij het goed doet oké, maar niet dat ik er voor mijn moeder moet zijn om dat ding werkend te houden.

Moet ik wachten op de HTC pro, of voor de cruise gaan, gewoon een Nokia kopen, Samsung? Ik weet het niet!

Zoals ik al zei, een echt toestel dat precies past is er niet omdat er te veel zijn.
Wat wellicht wel te zeggen is, is wat een veilige én simpele keuze zal zijn voor de eerste keer.

Kan iemand licht geven :)

Verwijderd

Ik denk niet dat Windows Mobile voldoet aan simpel, duidelijk en probleemloos. De overstap simpele nokia -> WM-smartphone lijkt me ook een grote voor een leek.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 21:00 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Helaas sluit ik dit topic.

Lees even in Windows Based Mobiles & PDA's Beleid waarom.

[ Voor 48% gewijzigd door Ginz op 03-08-2008 21:02 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.