Toon posts:

Asus v7100 deluxe combo probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg met het capturen vanaf de tv-tuner van m'n asus7100 deluxe geen geluid in m'n avi's.
Audiokabel zit goed vast aan SB128.
Heb wel "live" tv geluid.

hardware ? drivers ?
Wie weet raad ?

bvd

Verwijderd

Heb je bij windows Volume Control -> Options -> Properties -> Recording -> Line-in geselecteerd? Ik neem aan dat je de audio doorgelust heb naar Line-In aangezien live tv wel werkt.

Verwijderd

Ik heb na het instaleren van nivida drivers en livefreq wel al de zenders nu maar geen geluid meer bij asus live.

ik snap hier niks van, alleen ruis krijg ik te horen.

Weet iemand een oplossing?

Verwijderd

Niemand :?

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

Asus live zet de audiostroom uit als je live afsluit :(
Doet ie ook bij mijn TVbox.. je kan eens proberen of Atuner werkt. Das hetzelfde als AsusLive, maar dan zonder beeld.. kan je zappen enzo als je in bijv. virtual dub zit. Bij mij werkt het niet meer op de een of andere manier. Zegt dat het alleen werkt op Asus kaarten (duh.. khen een v7700 deluxe met asus drivers). Check de website van asus maar eens.. dacht onder beta applications in de driver sectie

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Atuner heb ik al geprobeerd. Werkt dus niet :( .

Het werkte toen ik geen detonator had geinstaleerd en de asus live 4.5 ( mee geleverd ) maar toen vond hij niet alle zenders maar had ik wel geluid en ook een perfect beeld.

Nu zit in onder winxp ( ipv win2000 ). en heb ik detonator winxp21.83 geinstaleerd. en asus live 4.6b ook heb ik met livefreq de frequenties goed gekregen en ook het beeld.
Nu heb ik alleen geen geluid ( wel bij games, icq, films ed ).

die detonator heb ik geinstaleerd omdat ik daarvoor niet twinview kon doen en mij dat iedereen aanrade.

Nu flikkert mijn beeld ( net alsof hij de frames/sec niet aan kan ) en heb ik dus bij asus live geen geluid.

:( Digital VCR werkt bij mij al helemaal niet omdat hij bij het opstarten daarvan met een foutmelding komt dat hij een COM onderdeel niet kan vinden.

Ik wordt hier helemaal gek van :? .

Ik heb een PII 400MHz met 320MB intern geheugen.
en dus een v7100 deluxe combo kaart.

Heeft iemand dezelfde specs en kan met mij even na gaan wat ik wel en niet moet instaleren?

Of weet iemand zo wat ik fout doe?

icq: 49357524 ( als ik er niet ben dan ben ik voor de zoveelste keer aan het rebooten ).

mail: ikkezelf@westerbeekseboys.nl
Pagina: 1