ik heb hier een programma dat elke keer wanneer je het wilt gebruiken de CD in de driver wil hebben. ik wil dit niet, ik heb al geprobeert om met Diamontools de CD in een virituelen CD-drive te zetten, De cd kopieerde wel , maar wanneer ik hem vanaf mijn Virituelen CD wil opstarten meld het programma dat er een ongeldigen CD in de driver zit. het programma is WinDigipet. Hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?
Geen idee. Ik ken dat programma verder niet. Ik weet wel dat Deamon Tools doorgaans prima werkt om ISO's te mounten als virtuele cdrom-speler.
Of bedoel je dat met 'diamontools'
Heb je er een iso van gemaakt? Hoe heb je dat gedaan?
Of bedoel je dat met 'diamontools'
Heb je er een iso van gemaakt? Hoe heb je dat gedaan?
[ Voor 25% gewijzigd door Noork op 03-08-2008 16:03 ]
Schijnbaar zit er een kopieerbeveiliging op de cd (net zoiets als macrovision). Het enige wat ik zo kan bedenken is proberen met CloneCD eerst een ISO te draaien en dan deze ISO mounten in je Virtual CD programma. CloneCD staat er om bekend dat het CD's met beveiliging en al kan kopieren.
heb ik al geprobeert,
en dan werkt het programma nog niet.
ik denk dat er gewoon een tegoede beveiliging in zit
en dan werkt het programma nog niet.
ik denk dat er gewoon een tegoede beveiliging in zit
Tja, en als je dan zelf verder ook niet echt op zoek gaat dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan hem gewoon in de speler te laten zitten.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Voor mijn cd-images gebruik ik het programma Virtual Drive. Heeft tot dusver bij alle (originele) cd-roms gewerkt. Misschien kun je het eens proberen.
Wat ook nog een optie is, is misschien het opzoeken van een no-cd patch voor het programma dat je gebruikt. Echter, wees hier behoedzaam mee, aangezien deze patches vaak ook virussen bevatten.
Wat ook nog een optie is, is misschien het opzoeken van een no-cd patch voor het programma dat je gebruikt. Echter, wees hier behoedzaam mee, aangezien deze patches vaak ook virussen bevatten.
[ Voor 31% gewijzigd door Snowwie op 04-08-2008 23:10 ]
Pagina: 1