Toon posts:

Afstudeerproject - bordspel gebaseerd of videogame

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op het moment bezig met het ontwerpen van een bordspel gebaseerd op een bekende videogame franchise. Dit is namelijk mijn afstudeerproject aan de faculteit Industrial Design Engineering aan de TU Delft. Ik zit nu in de research fase van mijn project en daarvoor heb ik jullie hulp nodig.

Voor het project heb ik een korte enquete opgesteld over videogames en boardgames, het zou erg helpen als je het even wilt invullen. De enquete duurt ongeveer 3 a 4 minuten en is in het Engels. Ik heb toestemming gekregen van administrator TheZeroores voor het plaatsen ervan.

De enquete is hier te vinden:
http://questions.netq.nl/...f0-a000-c40a-9378c5a5927a

Alvast bedankt!

Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Heb hem voor je ingevuld :) Denk alleen dat die open vragen (wat is favoriete game/bordspel) niet echt interessante statestiekjes zullen opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ingevuld,
Succes met je verdere onderzoek!
Wanneer en waar kunnen we een resultaat verwachten?

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:53
Ook ingevuld :)

Alleen op het laatst, dat je aan verschillende stellingen een waarde toe moet kennen, elke waarde (1->8) maar eenmaal gebruiken vond ik een beetje stom.

Voorbeeld; ik hecht evenveel waarde aan samenspel dan aan lol hebben, en geen waarde aan hoe het spel aangekleed is, of hoe gedetailleerd onderdelen zijn.

iig succes met je afstudeerproject!

[ Voor 5% gewijzigd door magiel op 03-08-2008 15:00 ]

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb hem ook ingevuld :)

Het is afaik zo dat als je toestemming krijgt, je ook de resultaten publiceert. Wat ga je ermee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 21:20
Wel handig als je ook de optie geeft bij boardgames dat je ze NIET speelt :) Nu moet ik kiezen uit 'weinig' basically, en daarna nog een hele berg vragen die niet relevant zijn want ik speel geen of nagenoeg geen tabletop games..:)

Verders alles netjes geprobeerd in te vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Ik heb hem ingevuld tot aan vraag 9 waarbij je de waarden moest toekennen. Ik kon niet eenduidig die vraag beantwoorden en wist ook niet hoeveel van dat soort vragen er meer komen.
i.i.g. Succes met het project.

[ Voor 8% gewijzigd door Onbekend op 03-08-2008 15:05 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 14:27
Ik denk niet dat je veel zult hebben aan de uitkomsten van deze enquete, veelste veel open vragen e.d. Maarja, heb hem ingevuld, succes ermee!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
heb em ook maar even ingevuld !

succes met je project

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk kan ik de resultaten over een tijdje posten, maar nog niet meteen. Gedurende mijn afstudeerproject blijven alle info en conclusies eigendom van mijn afstudeer bedrijf.

In ieder geval erg bedankt voor degene die hem al ingevuld hebben!
Pagina: 1