Advies gevraagd: Draadloze hoofdtelefoon voor telefoon

Pagina: 1
Acties:

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-12-2025

_AvA_

en dat ben zo.

Topicstarter
Mijn HTC TyTN II heeft altijd goed gewerkt met een Wired Remote (ook van HTC) echter is die nu stuk gegaan, en ik wil een ander dingetje er voor kopen. Ik vond het draad alleen niet zo'n succes vanuit mijn broekzak, en dat is ook de reden waarom hij stuk is gegaan.

Ik heb een in-ear headset van Sennheiser, die ik voor zo'n 90 euro heb gekocht, dus die wil ik dan blijven gebruiken. Een kennis van me heeft ook zo'n hangertje, die hij om zijn nek hangt, plugt zijn oortjes in en hij heeft muziek. Tevens kan hij daar ook telefoon mee opnemen en volume/track veranderen.

Zoiets wil ik ook, maar ik heb geen idee waar ik op moet zoeken. Als ik op bluetooth headset zoek, dan krijg ik die apparaatjes die puur bedoeld zijn voor gesprekken en die mono zijn, en als ik op headphone zoek dan krijg ik hoofdtelefoons met ingebouwde bluetooth ontvanger..

Wat ik dus wil is een bluetooth ontvangertje voor bluetooth 2.0 stereo, die goed geluid over een 3,5mm jack plug mijn oren in kan sturen.

Weet iemand waar ik op moet zoeken, of hebben jullie tips? Alles is welkom.

Droogkloot.

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-12-2025

_AvA_

en dat ben zo.

Topicstarter
De enige die ik tot nu toe kan vinden is deze: Jabra BT3030 (http://www.jabra.co.uk/Si...ts/Pages/JabraBT3030.aspx)

Die heeft die vriend dus ook :P heb ik weer...

--edit--

Heb em al gekocht. Dit is de enige ontvanger in zijn soort als ik het goed heb.
Voor de mensen in de tekomst die ook niet weten waar ze op moeten zoeken:

Gebruik het zoekwoord Dogtag

[ Voor 35% gewijzigd door _AvA_ op 03-08-2008 15:31 ]

Droogkloot.