Mijn ma belde mij laatst op omdat de spelling checker in Outlook Express (dus niet Microsoft Outlook) opeens niet meer werkte. Omdat ik dacht dat wel eventjes snel te verhelpen ben ik even langs gegaan, maar dat eventjes duurde toch al snel een paar uur. Nadat ik op google had gevonden dat dit een bekend probleem was en dat het aan het csapi3t1.dll bestand lag. Als oplossing moest ik dit .dll bestand downloaden of van een andere PC halen en die vervangen voor het orgineel in "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof".
Dit werkte helaas niet.
Een andere mogelijke oplossing was het installeren van een aparte spelling checker.
Ook dit had geen effect.
Ook het herinstalleren van Outlook Express zelf, Internet Explorer en Office 2007 hadden geen effect. Ik heb alle verwijzingen in het register ook gecontroleerd zoals op verschillende fora werd aanbevolen, ook dit stond zoals het moest.
Mijn laatste hoop is het hier te vragen! Is er iemand die bekend is met dit probleem en een oplossing weet voor dit probleem? Mijn ma is erg gehecht aan Outlook Express en wil het liefst niet over naar Microsoft Outlook.
Dit werkte helaas niet.
Een andere mogelijke oplossing was het installeren van een aparte spelling checker.
Ook dit had geen effect.
Ook het herinstalleren van Outlook Express zelf, Internet Explorer en Office 2007 hadden geen effect. Ik heb alle verwijzingen in het register ook gecontroleerd zoals op verschillende fora werd aanbevolen, ook dit stond zoals het moest.
Mijn laatste hoop is het hier te vragen! Is er iemand die bekend is met dit probleem en een oplossing weet voor dit probleem? Mijn ma is erg gehecht aan Outlook Express en wil het liefst niet over naar Microsoft Outlook.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5