Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een klein jaar in het bezit van een Sony Ericsson W960i en hij bevalt me nog steeds supergoed. Deze week is er echter een scheur in mijn onderliggende LCD-scherm gekomen waardoor ik niets meer zie.

Dit is op zich geen probleem omdat ik een goede verzekering heb afgesloten, maar laat het nou zo zijn dat ik niets geback-upped heb (onzettend stom I know). Nu heb ik via het standaard kabeltje al mijn foto's muziek etc. kunnen redden. Maar ben net tot de verschrikkelijke ontdekking gekomen dat mijn telefoonnummers in het telefoongeheugen staan en niet op de SIM-kaart. Ook hier is een simpele oplossing voor, de back-up manager van PC Suite van Sony Ericsson.

Dan komen we aan bij het probleem. Mijn telefoon heeft twee bestandsoverdrachtstanden. Hij staat nu op de stand snelle bestandsoverdracht, en hij moet naar de andere stand toe (het is me even ontschoten hoe hij heet) anders kan ik de Back-up manager niet uitvoeren. Omdat mijn scherm kapot is kan ik niet zien waar ik moet drukken (touchscreen) om van stand te wisselen. Bij de belcompany konden ze mij niet helpen, en ProAssist kan ook niets voor mij doen.

Ik ben nu op zoek naar een SE W960i bezitter (liefst omgeving Utrecht, verder kan evt. ook) die even 5 minuutjes met mij wil gaan zitten en op zijn telefoon wil laten zien waar ik exact moet drukken en scrollen en klikken om zonder zicht van stand te wisselen.

Ik hoop dat er iemand reageerd.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 03-08-2008 13:10 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe lastig het ook voor je is, dit forum is niet bedoeld om een oproepje te plaatsen of iemand je even kan komen helpen. Ik laat het topic nog even open omdat er iemand zou kunnen zijn die je kan melden welke knopjes je precies in dient te drukken, maar zoals gemeld willen we niet dat er verder op je oproepje in wordt gegaan.

En een schopje naar Non-Windows Based Mobiles & PDA's

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 03-08-2008 13:15 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||