Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BSOD IRQL_NOT_EQUAL_OR_LESS error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds gisteren WC3 - TFT weer eens geinstalleerd. en heb gewoon kunnen spelen, replays kunnen kijken gisteren (met alt-tab continue etc).

Echter vandaag crashed hij 1 op de 5 keer al bij het opstarten en anders bij de 2de alt-tab (van spel naar windows gaat nog goed maar van windows terug naar het spel -> BSOD.

Heb al geprobeerd de drivers van nvidia te updaten maar met de nieuwe krijg ik maar 640x480 en maximaal 16 kleuren... dus die kan ik steeds terug draaien...

iemand nog ideeen? Heb het hele internet al afgesurved en ook de sites van microsoft bekijken + het sticky van hier.. maar niks helpt tot nu toe..

grtz

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 09:00

Sebazzz

3dp

Tijdens de installatie ja. Daarna moet je opnieuw opstarten. En anders haal je een oudere driver uit de meuktracker.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is na het opnieuw herstarten.. zelfs 2x.. Ik heb ze ook weer ge rolled back.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:55:

Heb al geprobeerd de drivers van nvidia te updaten maar met de nieuwe krijg ik maar 640x480 en maximaal 16 kleuren...
Dan wordt je kaart niet herkend door de driver install of is de hardware stuk.

Al is dat wat lastig zonder specificaties of verdere informatie - sowieso kun je met een drivercleaner alle bestaande Nvidia restanten een keer verwijderen en enkel de meegleverde Windows driver een keer proberen.
Als ook die niet resoluties > 640x480 doet heb je een hardware probleem.

Helaas mist er wel meer informatie in je topic, neem even een kijkje in de Windows Clients - Policy als je wilt en vul de ontbrekende info even aan?

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 03-08-2008 20:52 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device