Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
wie oh wie kan mij vandaag aan een exemplaar helpen, morgenvroeg moet ik examen doen ??

ben reeds in het bezit van een uitgave maart 2008
deze zal ik hier plaatsen

*knip copyrighted content*

alvat bedankt.
L!en

[ Voor 16% gewijzigd door Rukapul op 03-08-2008 21:40 ]

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 22:16

Cis

De proefexamens vind je in het boekvan Exin. Achterin meestal. Als het niet vanuit EXIN af komt, is het onreglementair en dus op illegale wijze verkregen.
Weinig kans dus dat anderen nog een examen voor je hebben, aangezien de proefexamens in de boeken hetzelfde zijn (maakt niet uit welke druk)
Overigens is ITIL niet zo lastig en is het met wat leerwerk goed te halen. :) Succes :)

ohja, wel even belangrijk of je V2 of V3 van ITIL hebt :)

[ Voor 19% gewijzigd door Cis op 03-08-2008 12:56 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
de proefexamens die ik heb heb ik legaal verkregen en vroeg me af of mensen dit willen delen.
als dit niet lukt, dan doe ik het met wat ik heb natuurlijk. maar vragen staan vrij dacht ik zelf zo.

Ik maak gebruik van het boek Foundations of IT service Management op basis van ITIL (dutch)
tja v2 denk ik geen idee eigenlijk

ik vind het boek best pittig maar dat komt misschien ook wel omdat ik vanuit een heel andere achtergrond in de ict wereld ben terechtgekomen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 13:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cis schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:55:
Overigens is ITIL niet zo lastig en is het met wat leerwerk goed te halen. :) Succes :)
dank je wel :)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42
Welkom op GoT.

Ik zou je willen wijzen op Het algemeen beleid . Daar staat onder andere in dat het delen van auteursrechtelijk materiaal niet is toegestaan.

Tevens is de insteek van dit topic (een vraag om materiaal / opzoekvraag) niet de bedoeling van dit forum. Ik gooi er daarom een slot op.

Succes met je examen.

Dit topic is gesloten.