Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Bestanden met dezelfde naam overschreven, recoveren ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren geprobeerd op een PC van iemand bestanden te recoveren welke overschreven zijn met bestanden welke dezelfde naam hebben, dit wil alleen niet zo vlotten.

Wat er gebeurd is:

Er zijn foto's naar een map gekopieerd met een bepaalde op lopende naam, dus iets van IMG_01, IMG_02, etc.

Er is dus van een serie foto's een kopie gemaakt naar een map waarna er van een volgende serie de foto's in dezelfde map gekopieerd zijn maar deze bleken niet doorgenummerd te zijn maar net zoals de eerste serie genummerd te zijn en zijn daardoor overschreven omdat de persoon in kwestie op "ja" heeft gedrukt bij de melding dat de bestanden overschreven zouden worden.

Nu heb ik alle bekende tools gebruikt om te kijken wat er terug te halen viel alleen ben ik zeer bang dat in een dergelijke manier van overschrijven dezelfde sectoren van de bestanden worden overschreven in plaats dat ze "er naast" worden gezet en alleen de bestandsnaam wordt vervangen en de verwijzing naar het bestand.

Wat is jullie ervaring hiermee ? Is dit een 100% overschrijving of zou de data er echt naast geschreven moeten zijn en toch vindbaar ?

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
denk dat zo iets niet te recoveren is, denk dat in de file allocation table hoogesten nu de grote is gewijzigd, file system zal denken, en zien dat de bestanden er staan, het zijn alleen niet DE bestanden die je wilt dat het zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Dutch2007 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:29:
denk dat zo iets niet te recoveren is, denk dat in de file allocation table hoogesten nu de grote is gewijzigd, file system zal denken, en zien dat de bestanden er staan, het zijn alleen niet DE bestanden die je wilt dat het zijn...
Dat denk ik dus ook.

Het is dan helaas niet anders.