Ik heb een probleem als ik mijn PC opstart. Hij geeft een foutmelding aan en zegt dat ntoskrnl.exe beschadigd is. Ik heb de volgende stappen uitgevoerd maar als ik stap 5 invoer gebeurd er niks.
1 - Doe de Windows XP cd-rom in de drive.
2 - Start de pc opnieuw op. Druk een willekeurige toets in om op te starten vanaf de cd-rom zodra daarom gevraagd wordt.
3 - Kies nu in het Setup-menu R om de Recovery Console te starten.
4 - Selecteer het besturingssysteem dat hersteld moet worden en voer het administrator wachtwoord in.
5 - Typ expand d:\i386\ntoskrnl.ex_ c:\windows\system32 en druk op ENTER. Gebruikt je cd-rom station een andere stationsletter verander d: dan in die letter.
6 - Er wordt gevraagd of je het huidige bestand wilt overschrijven. Typ J en druk op ENTER.
7 - Typ exit en druk op ENTER om opnieuw op te starten.
Weet er iemand hoe ik mij PC weer aan de praat krijg.
1 - Doe de Windows XP cd-rom in de drive.
2 - Start de pc opnieuw op. Druk een willekeurige toets in om op te starten vanaf de cd-rom zodra daarom gevraagd wordt.
3 - Kies nu in het Setup-menu R om de Recovery Console te starten.
4 - Selecteer het besturingssysteem dat hersteld moet worden en voer het administrator wachtwoord in.
5 - Typ expand d:\i386\ntoskrnl.ex_ c:\windows\system32 en druk op ENTER. Gebruikt je cd-rom station een andere stationsletter verander d: dan in die letter.
6 - Er wordt gevraagd of je het huidige bestand wilt overschrijven. Typ J en druk op ENTER.
7 - Typ exit en druk op ENTER om opnieuw op te starten.
Weet er iemand hoe ik mij PC weer aan de praat krijg.