Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een nokia N82 kopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer met al die providers

Ik weet dus niet wat voor mij de goedkoopste optie is

1. tel los kopen zonder abo en dan iets als simyo erbij
2. een abo nemen waarbij de tel gratis is

ik bel eigenlijk erg weinig naar normale nummers en wil de n82 vooral omdat ie goeie fotos schijnt te maken

verder ben ik van plan veel 0900 nummers te bellen zodat ik goedkoop via/via naar t buitenland bel en ik heb gelezen dat sommige providers je flink laten dokken als je 0900 belt?

graag enige tips

bij voorbaat dank

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:43
Tip.
Goede foto's maken?!?: Koop een fototoestel.
Veel naar het buitenland bellen? Zet Skype op je PC, en gebruik Skype-Out.

Ik zou een telefoon in ieder geval niet uitzoeken op zijn fotokwaliteit, het is en het blijft een telefoon. Geen optische zoom, kleine sensor, ruisgevoelig enz.
Voor wat betreft de belkosten:
Zet eens op een rijtje van je veel en weinig belt.
Maak een tabel, zet hierin een aantal verschillende providers naast elkaar, en ga de tarieven na van elke provider.
Vervolgens simpel optelsommetje, en je weet wat voor jou het voordeligst is.

Systemspecs

Verwijderd

Topicstarter
Brede P schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 09:18:
Tip.
Goede foto's maken?!?: Koop een fototoestel.
Veel naar het buitenland bellen? Zet Skype op je PC, en gebruik Skype-Out.

Ik zou een telefoon in ieder geval niet uitzoeken op zijn fotokwaliteit, het is en het blijft een telefoon. Geen optische zoom, kleine sensor, ruisgevoelig enz.
Voor wat betreft de belkosten:
Zet eens op een rijtje van je veel en weinig belt.
Maak een tabel, zet hierin een aantal verschillende providers naast elkaar, en ga de tarieven na van elke provider.
Vervolgens simpel optelsommetje, en je weet wat voor jou het voordeligst is.
maar met alleen een foto toestel kun je weer niet bellen .. en t gaat mij er juist om dat ik overal naar t buitenland kan bellen, als ik skype bij de hand heb kan ik net zo goed mn mobiele thuis tel pakken als ik daar toch ben.. maar is het uberhaupt wel zinvol dat ik er 1 met abo koop afgaande van mn eerder vertelde bel gedrag?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik stuur liever geen mensen naar een andere website, maar hiervoor moet je toch echt naar telecomvergelijker.nl gaan.

Wij hebben hiervoor de informatie van alle (web)shops niet, die ze daar wel hebben.

Succes met de aanschaf

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dit forum zijn 'welke kan ik het beste nemen'-topics niet gewenst, zie ook het beleid. Een beetje tweaker kan zelf prima beslissen wat hij wil kopen, in wat voor vorm en waar. Derhalve gaat er een slotje op dit topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.