iTunes Account aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:44
Op dit moment probeer ik een iTunes account aan te maken, maar dat gaat niet helemaal lekker. Schijnbaar heb je sowieso een betaalmiddel nodig. Omdat ik graag gebruik wil maken van de gratis applicaties in de App Store op m'n nieuw gekochte iPod Touch (die ik heb gekocht inclusief 2.0 software hier in de USA), heb ik perse een iTunes Account nodig.

Ik heb geprobeerd een account aan te maken door middel van ClickAndBuy, maar daar moet je 18 jaar voor zijn (ik ben 17). Ik heb een Postbank rekening.

Misschien kan ik de CreditCard gebruiken van m'n vader, maar dit doe ik liever niet.

Wie heeft er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:11

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Kijk hier even naar. Daar staat een manier waarbij je geen credit card nodig hebt.

Succes

http://forums.mactalk.com...-itunes-account-free.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteren wilde ik ook een itunes account aanmaken , maar zonder betaalmiddel inderdaad.
Echter stond die optie er gisteren niet bij tijdens het aanmaken van een account.
Je kon alleen kiezen uit - Creditcard -C&B

Maar vandaaag nogmaals geprobeerd , toen kon ik wel voor None kiezen.
Misschien bugje geweest?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Voor mij is er nog steeds geen None optie... Ik zal eens kijken naar dat item op mactalk.com :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
En het is gelukt, dankje voor de link.

Ik moest eerst de code invullen, daarna kwam ik bij account aanmaken en kon ik als betaalmiddel ''none'' invullen. Toen mijn account klaar was, zei hij pas dat de code alleen in de US kon worden gebruikt :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 23:58
Ik heb eerst een click&buy account aangemaakt, en daarna mijn account type op none gezet. Werkt ook :).
Pagina: 1