Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik bezit sinds kort een DELL Axim x51, een aantal mensen die ik ken met het zelfde model kunnen wel gewoon Transcriber / Schrijfinput gebruiken, alleen bij mij is dat niet beschikbaar op de een of andere manier, bij textinvoer staat alleen 'keyboard'

En dat is erg jammer.. omdat ik graag al schrijvend dingen in zou willen voeren..........

Hoe kom ik hier aan, heb ik andere rom software nodig? (heb de laatste updates van dell.com al)

note: ik heb de Nederlandse versie, weet niet of dit uit maakt?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 22:42 ]

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:42:
Ik bezit sinds kort een DELL Axim x51, een aantal mensen die ik ken met het zelfde model kunnen wel gewoon Transcriber / Schrijfinput gebruiken, alleen bij mij is dat niet beschikbaar op de een of andere manier, bij textinvoer staat alleen 'keyboard'

En dat is erg jammer.. omdat ik graag al schrijvend dingen in zou willen voeren..........

Hoe kom ik hier aan, heb ik andere rom software nodig? (heb de laatste updates van dell.com al)

note: ik heb de Nederlandse versie, weet niet of dit uit maakt?
Dat is inderdaad de reden. De WWE versie heeft wel transcriber, de NL versie niet...

Verwijderd

Topicstarter
GAAR... heb vanmorgen de WWE ROM via SD / gflashed,en nu heb ik het idd wel

maar Nederlandse woorden worden bijna niet herkend... (ff zoeken naar een goede Nederlands 'transcriber dictionary' file.., heb er al 1 geprobeerd van 'van oosten' maar die wou ie niet laden)

Wat is een goed alternatief voor transcriber?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 22:39 ]