Toon posts:

@home en Goirle...... . .. . .. aaaaah

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is gewoon ff een copy/paste van wat ik net naar Essent@Home heb gestuurd. Ik weet 't, helpt waarschijnlijk toch niks.. maar what the fuck :)

Hallo,
Ik wacht nu al meer dan 2 jaar op een aansluiting van Essent@Home.
Ik begrijp jullie gewoon niet? In mijn dorp zijn vrij veel mensen die kabel willen. ADSL is nog niet beschikbaar, kabel nog niet. Dus we hebben geen andere keus dan via de duure telefoonlijn. Maar jullie bieden wel kabel aan in Tilburg? Overbodig, in Goirle kun je veel meer verdienen omdat veel mensen in Tilburg toch al ADSL hebben of pakken. Dus schiet AUB even op met kabel in Goirle. Ik wacht zoals ik al zei al 2 jaar! En steeds word het waar meer uitgesteld. Er is mij zelfs BELOOFD, ja, BELOOFD, dat het in Maart ZEKER beschikbaar zou zijn in Goirle. Het is nu bijna Maart en ik merk er nog niks van. Dus PLEASE denk nou eens na, ik weet nl. al dat het glasvezel netwerk er al ligt hier... jullie moeten nog even "testen" (al meer dan een half jaar, yeah right!). Nee, dit snap ik gewoon niet. Negeer deze reactie AUB niet. Ik spreek voor een hoop Goirle-naaren! BIED KABEL AAN EN JULLIE, ESSENT, ZULLEN ZIEN DAT HIER VEEL MEER GELD IS TE VERDIENEN DAN IN TILBURG. Meneer/Mevrouw die dit leest, geef het maar aan je Chef ofzo. Dit is serieus. We kunnen niet langer zonder kabel, help!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dit mailtje gaat rechtstreeks de prullenbak in en dat heeft dan niks te maken met @home maar alles met de opzet van het mailtje...

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

Op dinsdag 20 februari 2001 22:10 schreef IceStorm het volgende:
Dit mailtje gaat rechtstreeks de prullenbak in en dat heeft dan niks te maken met @home maar alles met de opzet van het mailtje...
Yup, begin anders eens met Geachte....ofzo :P Gebruik ook NOOIT de Caps Lock toets bij meer dan 1 letter ;)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

ja, zit in goirle op kamers, al meer dan een jaar zei men op de @home site, uiterlijk 1-1-2001 is @home bij u beschikbaar. En nu? 20-2-2001 en kabel is hier nog lang niet, ik heb ook een dergelijk emailtje gestuurd, maar reactie? ho maar. En de kabel is hier allang aangepast voor kabelinternet, zoveel moeite is het niet om hier internet aan te bieden. En Adsl komt hier ook nog heel lang niet.
Dus we zijn hier gewoon verdoemd tot de telefoonlijn. :'(

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 23:17 schreef albundy33 het volgende:
En de kabel is hier allang aangepast voor kabelinternet, zoveel moeite is het niet om hier internet aan te bieden.
Ik denk dat jullie je nogal gemakkelijk verkijken op al die organisatorische romplsomp dat het aanbieden van kabelinternet met zich mee brengt. Als je ziet dat @Home met het huidige klantenbestand al moeite heeft een stabiele service te bieden, is het toch niet vreemd dat ze even wachten met verdere uitbreidingen?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:23

Exterazzo

Qeasy

Op woensdag 21 februari 2001 09:10 schreef Matistuta het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie je nogal gemakkelijk verkijken op al die organisatorische romplsomp dat het aanbieden van kabelinternet met zich mee brengt. Als je ziet dat @Home met het huidige klantenbestand al moeite heeft een stabiele service te bieden, is het toch niet vreemd dat ze even wachten met verdere uitbreidingen?
Dan moeten ze hun zaakjes maar gewoon goed op orde hebben. En dat kunnen ze blijkbaar niet. @home :r

Audentia

Verwijderd

Nog nooit brieven leren schrijven met Nederlands op school ofzo?
Dit soort emails lezen ze niet eens zoals hierboven ook al gezegt is.

Dus op antwoord hoef je niet te wachten, die krijg je toch niet :)

Verwijderd

En jij durft iets over andermans taalgebruik te zeggen, antwoord ,die krijg je toch niet,lompe boer het is dat krijg je toch niet

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 20 februari 2001 22:10 schreef IceStorm het volgende:
tsja... had je anders aan moeten pakken dude...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Zoals ik al zei, ik had ook een emailtje gestuurd, en dat zag er iets anders uit, netjes geformuleerd, en gewoon gevraagd waarom ze niet doen wat ze beloven, en wanneer ze dat wel gaan doen. Na 6 weken en een 2e email (net zo beschaafd), nog steeds geen teken van leven van @home. Gewoon onbeschofd.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ohw.. dan ligt de zaak anders.. ja een emailtje is inderdaad een kleine moeite..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• ScaraB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 10:39
Goirle? Wat moet je in Goirle dan?
Kom gewoon in Tilburg wonen daar heb je én prima @Home kabelinternet én goede ADSL mogelijkheden >:)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Goirle heeft nog helemaal geen recht op Kabelinternet.... laat ze eerst maar eens gas en stromend water aansluiten daar!

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

bij chello doen ze nog aan
automatisch :'(
antwoorden , en als ze de mail GLOBAAL bekeken hebben sturen ze een ander standaard mailtje (:?

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Op donderdag 22 februari 2001 02:38 schreef albundy33 het volgende:
Gewoon onbeschofd.
Toch lastig, taalgebruik:) Onbeschoft bedoel je denk ik|:(

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Pagina: 1