Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Avast. Geen geluiden

Pagina: 1
Acties:

• Jozef 54
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 19:35
Ik heb vandaag Avast geïnstalleerd. Het geluid werkt niet.In Avast kun je kiezen voor wel of geen geluid. Ik heb dus gekozen voor wel geluid. In het geluidsscherm (ook in Configuratiescherm) van Windows hoor ik bij het afspelen van het geluid wel heel zachtjes een begin- en eind'klikje'. Alle andere geluiden doen het wel. Als ik de geluiden via de verkenner afspeel doen ze het wel (via Windows Mediaplayer).
Heeft iemand een idee??

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:59

chromeeh

the Gnome

Buiten het feit dat dit weinig met B&V te maken te heeft....
Ik neem aan dat je al een herinstallatie van Avast geprobeerd hebt?
Verder volume settings, staat bij geluiden Avast apart vermeld, zoja staan de geluiden wel toe gekent?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Jozef 54
Ja hoor, al een keer opnieuw geïnstalleerd en de geluiden zijn allemaal toegekend.

• Jozef 54
Het probleem is opgelost. Ik merkte ook ik dat bij configuratiescherm --> Speech Recognition Options --> Text to speech ook geen geluid had. Ik heb daar wat zitten 'rommelen' (wat precies weet ik niet meer) maar plots had ik daar weer wel geluid. Ik heb toen meteen de zaak nagekeken bij Avast en jawel hoor daar doet het geluid het nu ook.
Allemaal bedankt voor het meedenken.