Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[gezocht] Mikpunt voor shooters

Pagina: 1
Acties:
  • 530 views

Verwijderd

Topicstarter
Geen flauw idee of dit topic hier juist staat, maar we spelen met vrienden regelmatig shooters via een lokaal netwerk (hamachi). Aangezien dit enkel onder vrienden is, kan ik dit hier toch wel vragen:

Kent iemand een programma waarmee ik het midden van mijn scherm kan inkleuren, enkele pixels groot ofzo. Dat is heel handig als mikpunt voor in shooters. Gamers zullen wel weten wat ik bedoel...
Nu gebruik ik een papieren bolletje, maar niet zo handig...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kun je niet beter eerst eens in Spielerij - Problemen & Vragen gaan kijken? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand dit anders verplaatsen... Anders staan er hier mooi twee topics ;)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:48:
Kan niemand dit anders verplaatsen... Anders staan er hier mooi twee topics ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif die bovenaan even aanklikken en meedelen wat je wilt.

Verder zou je een viltstift kunnen proberen, daar valt ook nog iets doorheen te zien en valt ook weg te poetsen mocht je niet meer shooteren.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wat voor shooters speel je dan? de meeste die ik ken hebben een crosshair.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Een viltstift, gaat dat mijn scherm niet naar de kl*ten helpen? En krijg ik dat daar gemakkelijk weer af... Want ik gebruik mijn pc nog voor wat anders ook he ;)
Resistor schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:53:
Wat voor shooters speel je dan? de meeste die ik ken hebben een crosshair.
CoD4

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 18:54 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dit is al vaak zat gevraagd hier, en het zou theoretisch mogelijk moeten zijn, maar tegelijk ook weer onmogelijk (iets met Direct3D die de videokaart voor zich alleen wil in fullscreen).

In ieder geval staat hier een goede methode.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Vroeger gebruikten wij daar overhead sheets voor, van die transparante plastic vellen. Daar trek je met een marker van rechtsboven naar linksonder en van linksboven naar rechtsonder een lijn overheen en voila, een richtpunt. Dat werkte prima op een 15" CRT. :P

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Bij cod4 heb je gewoon een crosshair, behalve als je in hardcore servers ga.
Dus die kun je ook gaan vermijden ;)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik deed het vroeger op mijn televisie met een klein stukje dat was afgeknipt van een raamplaksticker die plakken als je ze nat maakt. Je zou ook een klein stukje van een gewone sticker of een geel plakbriefje kunnen gebruiken zodat je niet met pennen op je scherm hoeft.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Misschien kun je iets ontwerpen wat een rode punt midden op het scherm tekent (niet fysiek, maar via DirectDraw)
Zoiets is al eerder gedaan om een ingame menu voor AoE III te maken:
Peter in "[Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - dee..."

Misschien dat het met enkele aanpassingen in de code werkend te krijgen is.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Oftewel je wilt vals spelen? Je wilt kunnen aimen zonder in te zoomen met sniper rifle, of je wilt je eigen corsshair als de server crosshairs verbied?

-O-

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei, het is enkel onder vrienden. We gebruiken allemaal een papiertje als aim. Ik wil gewoon iets gemakkelijkers ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De vraag die je stelt; het toevoegen van een eigen crosshair op je scherm heeft weinig met spielerij te maken; en past dus perfect hier.
Helaas is het wel zo dat je vraag wel heel erg richting cheaten gaat; iets wat de meeste games proberen te voorkomen. Het gevolg is dat het antwoord op je vraag enerzijds vaker gesteld is en van antwoorden voorzien; en anderzijds zul je tegen de cheat-protection van je specifieke game aanlopen.
Ik sluit dit topic dan ook gezien de hier genoemde redenen. Als het daadwerkelijk je eigen server is, en iedereen heeft toch al een manier gevonden om de crosshair beperking te omzeilen dan is het wellicht eenvoudiger om deze beperking weer uit te schakelen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.