Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoekende naar Automatische backup software

Pagina: 1
Acties:

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-10 19:55
Ik zoek naar software voor windows xp en vista die automatisch een backup kan doen naar een ftp-server op het netwerk.

Nou ben ik hier niet zo in thuis en ik wil jullie dan ook vragen, kent iemand hier goede software daarvoor?

Verwijderd

backup en ftp in Google levert al redelijk veel op:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=backup+ftp&meta

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:44
Kijk eens naar Cobian Backup. Vrij handig backuptooltje en zeer gemakkelijk in gebruik. Helaas niet altijd even snel, maar dat nemen de meeste thuisgebruikers wel voor lief.

Overigens is die ook nog eens geheel gratis.

[ Voor 65% gewijzigd door dvdheiden op 02-08-2008 18:11 ]

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-11 19:59

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Hier is zoveel voor te krijgen. Wat wil je gaan doen, complete system backups of data backups? Dat maakt namelijk nogal wat uit voor de keuze van software.
Om je data te backuppen naar wat van locatie dan ook, is Genie Backup een erg goede. Het is echter niet gratis

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke kan dit niet, al dan niet icm wat scripting?

offtopic:
Er is niet thuis in zijn is - v.w.b. GoT - reden om in te lezen en waar mogelijk te proberen. Op dit forum is het de bedoeling om eerst zelf tot een antwoord proberen te komen. Ik stel voor dat je, als je er niet al bent met bovenstaande tips, toch zelf even rondzoekt en dieper aangeeft wat je wilt en wat je niet wilt (zoals welke programma's niet bevallen en waarom dan niet).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-10 19:55
Ik moet elke dag het liefst een synchronisatie of back-up doen van een groepje sites die netjes in een mapje staan. Ik probeer nu SyncBack en ik hoop dat het wat wordt.

Bedankt voor de reacties :>
Pagina: 1