Mijn ouders belde net dat het internet het niet deed, ik er braaf heen kijken wat er aan de hand was en wat blijkt windows herkent de interne netwerkadapter niet meer.. Heb nieuwe drivers geinstaleerd maar daarmee was het probleem niet verholpen. Als ik aan de achterkant kijk dan brand bij de netwerk kaart een geel lampje ipv het gebruikelijke groene lampje
Het gaat om MSI K9N4 Ultra-F, nForce 500 Ultra (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID) dit moederbord.
Mijn vraag is wat kan ik hier aan doen, de rest van de pc functioneerd gewoon goed en ik zie als de
kast open is ook niet iets dat kapot of doorgebrand is. Ik heb de handleiding ook al doorgelezen maar stond niet over in..
Het gaat om MSI K9N4 Ultra-F, nForce 500 Ultra (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID) dit moederbord.
Mijn vraag is wat kan ik hier aan doen, de rest van de pc functioneerd gewoon goed en ik zie als de
kast open is ook niet iets dat kapot of doorgebrand is. Ik heb de handleiding ook al doorgelezen maar stond niet over in..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr