Beste Mede tweakers... Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een leuk 32 inch tv schermpje. Nu heb ik daarop mijn (kuch kuch) media center idee aangesloten. Een Siemens Multitainer (Cel 1100, 512MB, 160 GB HD). Omdat de onboard videokaart het niet doet met XP heb ik er een Matrox G450 ingestopt (toen d'r tijd). Heeft bij mijn altijd goed gewerkt op een normale TV. Maar ja nue heb ik dat 32 inch ding en kan de resolutie maar op 1280x786 zetten. Dit geeft dus wat verhoudings problemen bij films (kan wel met VLC wat rechtrekken, maar toch).
Heb uiteraard de nieuwste driver gedownload van Matrox, maar ook die wul niet hoger. Ook als ik google op G450 en 1366x786 vind ik niets.
Kan deze kaart überhaupt 1366x786 aan? Is er een algemene patch voor om dit te regelen?
Ik draai op mijn ding Windows XP SP2 (beetje uitgekleed, is toch maar voor films). Of zijn er andere PCI videokaarten die deze resolutie aan kunnen. (Ding ding heeft geen AGP
)
De G450 heeft ook wel DVI, zou een DVI naar HDMI converter kunnen helpen?
Hij is nu via SUB-D aangesloten omdat het scherm uiteraard geen DVI heeft. Wel heeft het HDMI.
Elke hulp is welkom!
Heb uiteraard de nieuwste driver gedownload van Matrox, maar ook die wul niet hoger. Ook als ik google op G450 en 1366x786 vind ik niets.
Kan deze kaart überhaupt 1366x786 aan? Is er een algemene patch voor om dit te regelen?
Ik draai op mijn ding Windows XP SP2 (beetje uitgekleed, is toch maar voor films). Of zijn er andere PCI videokaarten die deze resolutie aan kunnen. (Ding ding heeft geen AGP
De G450 heeft ook wel DVI, zou een DVI naar HDMI converter kunnen helpen?
Hij is nu via SUB-D aangesloten omdat het scherm uiteraard geen DVI heeft. Wel heeft het HDMI.
Elke hulp is welkom!
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.