Toon posts:

I-Net delen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar. ik moet bij m'n oom en tante hun 3pc netwerktje via een computer aansluiten op het netwerk. ze hebben win 98SE draaien daar. volgens mij was het heel makkelijk maar ik krijg het absoluut niet voor elkaar. het is een 100 mbit netwerk en dat alles moet op internet via een 64kb isdn verbinding. hoe moet ik dit doen? wil iemand aub een handleiding of zoiets op internet zetten om het uit te leggen.

TIA

WebMaster

Verwijderd

Gebruik een proggie als Sygate of Winroute

Verwijderd

Kijkes op [url="http://www.winroute.com,"]www.winroute.com,[/url] daar staat de hele manual van Winroute, wordt aan de hand van tekeningen uitgelegd hoe je het beste je netwerkje kan opzetten

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
BTW de search werkt ook goed tegenwoordig...

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

http://users.bart.nl/~martin/howto
Hier staat hoe je het zonder extra software doet in Win98SE. Kwestie van wat vinkjes aanzetten.

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Kind kan de was doen:
1. Zet bij alle werkstations het ip-adres op automatisch.
2. Maak op de 'server' de isdn-verbinding naar internet.
3. Kies dan bij properties 'Sharing' en zet het delen van de internetverbinding aan.

4. Alles opnieuw opstarten en klaar is klara!

Verwijderd

of ga naar www.tucows.com en download het programma all aboard. ff installeren en alles op automatisch zetten. piece a cake!

Verwijderd

Je zoekactie naar 'delen' leverde 120 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

:r :r

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 februari 2001 09:58 schreef sir mchyde het volgende:
Je zoekactie naar 'delen' leverde 120 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

:r :r
idd, alvast bedankt voor de wel zinnige reacties, ik ga het morgen proberen

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor alle reacties. het is gelukt met het proggie all abroad. maar hoe zorg ik er voor dat als ik op de ene pc op inet druk dat ie dan automatisch verbinding gaat maken? dat moet nu nog met de hand
Pagina: 1