Toon posts:

TFT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik heb een vraagje over tft, heel simpel.:?

er is op kantoor een zo'n tft schermgeplaast bij de "Miss Locatie" :9~ en deze jongedame heeft dus een brilletje 8-) en kan die voor haar, te kleine letters niet lezen het is ene 15inch imb tft, op 1024*768 16bit kleur is het echt een plaatje (unquote jan:))

Maar zoals eerder gezegd is dat dus voor haar te klein. nu speelt de vraag bij ons als je nu een 19 of 20 inch neemt zijn de letters dan ook groter t.o.v die 15inc
in dezelfde resolutie dan (800*600 wordt echt LELIJK)

ik persoonlijk zeg JA!!!!!!!!!. maar ik zou graag julie mening willen horen. en ik ken een andere tweakster die dat ook wel wil

dank u vriendelijk

Verwijderd

Maaruh JA als je een 21" tft schermpje neemt en je zet hem op 1024x768 heb je grotere letters uiteraard!

Verwijderd

Topicstarter
JA...dacht ik ook:)

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

ff advies van mij dus >:)

kijk tft's hebben een standaard instelling waar ze dus het beste op lijken.. (logisch want bijvoorbeeld die tft waar jij het over hebt heeft 1024 x 768 pixels)..

grote kans dat als je een 19, 20 of 21 " neemt dat respectievelijk het ook weer 1280 x 1024 of whatever is... dus blijven de letters even groot... :(

snappievous??? *D

SysSpec

Verwijderd

Topicstarter
Je werkt bij imb zeker...:) ..

ik snap het, en was er middels achter hoor!...anny ways..thanks...en vergeet niet de "stuff" mee te nemen als je naar je "sma" gaat oke :)

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Op donderdag 01 maart 2001 21:49 schreef Gila het volgende:
Je werkt bij imb zeker...:) ..
Het is of IMD of IBM >:)

maar is goed hur neem de zooi mee.... :+

SysSpec

Pagina: 1