SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
oops volgens mij zit me topic in de verkeerde subforum?
Inmiddels HDMI kabel gekocht, helaas geen auto detect maar bovenal de 2 kabels onderelkaar passen niet tenzij speciaal adapter hiervoor aanschaft van MS zelf..
Inmiddels HDMI kabel gekocht, helaas geen auto detect maar bovenal de 2 kabels onderelkaar passen niet tenzij speciaal adapter hiervoor aanschaft van MS zelf..
SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
Zoek eens in de xbox topics, daar staat een howto om de onderste behuizing open te "slopen" zodat het wel past.rusteloos schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:42:
oops volgens mij zit me topic in de verkeerde subforum?
En vziw is dat wat jij 'auto-detect' noemt alleen het geval met SCART.
Wordt ook ondersteund met HDMI, maar is TV-afhankelijk.SH4D3H schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:19:
En vziw is dat wat jij 'auto-detect' noemt alleen het geval met SCART.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Stel toch gewoon je Harmony in dat hij het kanaal voor je erop zet.
Pagina: 1