Toon posts:

[Iphone 3G], Import/NL sim kaarten topic

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zag dat er half Juli al een topic was gemaakt met een prachtig overzicht vanuit welke landen je de Iphone 3G kon importeren en wat hij zal gaan kosten en of je er een NL sim kaart in kon doen en dus kon gebruiken in NL.

Het lijkt me handig als er even een nieuw schema word gemaakt met de huidige status van waar je de Iphone 3G nou kan kopen, wat de huidige prijs is in dat land,of er nu wel of niet een NL sim kaart in kan en natuurlijk of het veilig is om te bestellen of om te gaan rijden.

Zou makkelijk zijn, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is!.

Wie o wie kan mij de laatste update geven wat nou wel of niet kan/werkt?

MVG,

Joost

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 17:25

amahusu

taking over the world!

of misschien is het wel handiger om dit allemaal gewoon in dat ene (geupdate) topic te houden :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want die is onoverzichtelijk geworden.
Je bent 3 kwartier bezig met de info te zoeken die je nodig hebt, in dit geval het import/simkaart verhaal.

Deze topic is alleen voor die ge-update schema's wat nu wel of niet kan/werkt.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:30:
Nee, want die is onoverzichtelijk geworden.
Je bent 3 kwartier bezig met de info te zoeken die je nodig hebt, in dit geval het import/simkaart verhaal.
GoT heeft niet voor niets een 'Search' functie. http://gathering.tweakers.net/forum/find
Google bestaat ook nog. Kwestie van goede steekwoorden intypen en gaan.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik ook wel...:)

Is het nou zo vreemd om daar een speciale topic voor te openen zodat je rechtsstreeks naar de juiste topic kan m.b.t. het import/NL simkaart verhaal???

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:31
Wiethoofd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:35:
[...]

GoT heeft niet voor niets een 'Search' functie. http://gathering.tweakers.net/forum/find
Google bestaat ook nog. Kwestie van goede steekwoorden intypen en gaan.
Waarvoor kan je dan nog vragen stellen hier |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik...

Dit is niet om alle mogelijkheden van import te bespreken.

Dit is puur voor schema-tjes, wat kan wel en wat kan niet, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:40

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Ja maar een topic beginnen met de vraag of anderen hem kunnen 'vullen' komt ook beetje raar over. Heb je zelf niet al iets wat gevonden wat je kwijt kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:20

Eijkb

Zo.

Beetje karige startpost, had minimaal een up-to-date schema verwacht ipv de "opdracht aan anderen".

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:14
BurnBabylon, er is al een topic over het importeren van de iPhone: [iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?. In de startpost van dat topic staat een uitgebreid overzicht met de prijzen en de mogelijkheden (simlock of niet).

Het is niet de bedoeling, omdat je geen zin hebt om dat topic door te lezen (alhoewel de startpost genoeg is), om dan maar een nieuw topic te openen waarin je nieuwe overzichten eist. Het idee van het forum is dat we elkaar helpen. Om het op GoT een beetje interessant te houden, is het de bedoeling dat je eerst zoekt of je vraag al beantwoord is en dat je dus wat inzet toont.

In het kort: dit is dus helemaal niet de bedoeling en daarom gaat dit topic op slot :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.