Doom 3 had ook multiplayer

Pagina: 1
Acties:

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 15:41
Naar aanleiding van: nieuws: Doom 4 krijgt naast singleplayer ook multiplayer-modus
Hoewel de singleplayer-modus de hoofdmoot van het spel blijft, zal Doom 4, in tegenstelling tot Doom 3, ook een multiplayer-modus bevatten.
Ik weet niet waar jullie je informatie soms vandaan trekken maar Doom 3 heeft ook multiplayer:
Afbeeldingslocatie: http://www.vidafriki.com/ca/img_articulos/hl2_vs_doom3/doom3_menu.jpg

Foutje in het artikel? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sebazzz op 02-08-2008 12:22 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kon je geen engelstalige versie vinden op Bittorent?

... maar je hebt wel gelijk...

edit: vv
j/k...ontspan maar. Het was mij ook al opgevallen in het artikel.

[ Voor 31% gewijzigd door Edmin op 02-08-2008 13:13 ]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 15:41
Edmin schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:27:
Kon je geen engelstalige versie vinden op Bittorent?

... maar je hebt wel gelijk...
Waarom gaan we gelijk beschuldigen van illegaal downloaden? Ik heb doom3 en doom3xp gewoon gekocht. Dit plaatje heb ik van Google af getrokken.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 16:53

Tweakjur

Redacteur
Hmm.. klopt idd. Typisch gevalletje van onvoldoende gecheckt :o. Kon me geen multiplayer meer voor de geest halen van Doom 3 en weet nog dat id em neerzette als singleplayer-experience, dus ben er blind van uit gegaan dat er ook geen multiplayer in zat.. oeps!

Thanks & fixed!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)