Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beetje triest dit. Ik zit al 2 dagen achtereen uit te vogelen hoe ik van mijn Vodafone theme afkom en er wordt mij even verteld dat ik te weinig inzet en de topic wordt gewoon verwijderd? Of zie ik het verkeerd...

Ik heb niet al teveel verstand van dit soort zaken maar wil het wel graag geregeld hebben. Ik zoek me rot op dit soort forums en heb ondertussen al van alles op mijn HTC gezet maar krijg het gewoon niet voor elkaar.

Ik heb het TF3D config .cab bestand erop gezet en geinstalleerd. maar hoe ik het nu verander weet ik niet.

Ik wil ook graag dat ie niet zwart wordt tijdens het bellen en daarvoor moet je in het register zitten en wat aanpassen. Om aanpassingen te doen heb ik PHMregedit op de HTC gezet en ook hier kan ik niets mee.

Ik snap dat het voor het gros van de mensen hier allemaal basic meuk is maar ik weet niet hoe ik het moet doen...

gr martein

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

offtopic:
15 maal "ik" in 10 regels tekst. :*)
@ TS, kijk ook eens naar mijn signature. Groeten is niet nodig.

Heb je al op XDA gekeken?

Edit: En over welke HTC gaat het uberhaupt?

[ Voor 13% gewijzigd door EWK op 02-08-2008 11:59 ]

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die bestanden via xda. Het gaat over de HTC Touch Diamond

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:53:

[knip]

Ik snap dat het voor het gros van de mensen hier allemaal basic meuk is maar ik weet niet hoe ik het moet doen...

gr martein
Ik wil je best wel helpen, maar we zijn allemaal ergens begonnen, en kregen hetzelfde antwoord zoals jij nu. Maar omdat een aantal dingen best wel lastig zijn is het ook moeilijk even via een beetje text uit te leggen en zou je toch wat basis dingen moeten weten. Maar goed ik wil wel kijken of ik wat voor je kan doen. Je had toch de Vodafone Branded HTC-Diamond.

mail: camillotm-[at]-hetemeel.com

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:16
was hier niet al een topic over ? verder kan je beter in het htc topic dit vragen

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt.
ik heb het .cab bestand voor de TD3D configuratie ongeopend van de PC op de HTC gezet en op de HTC geinstalleerd. Installeren is volgens mij goed gegaan. Hoe verander ik het nu van vodafone naar het zwarte thema wat er standaard inzit.

Ik heb ook PHMRegedit op de HTC gezet en ook daar kan ik niks mee. Ik kan inmiddels wel via advanced config wat aanpassingen doen. al weet ik nu nog niet welke.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Via instellingen -> home en dan je thema selecteren. Nogmaals dit is te makkelijk scoren en aangezien er een groot topic loopt over je toestel mag je hem daar kwijt ipv in een nieuwe topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.