Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Geachte allemaal,

Ik krijg het niet voor elkaar om HTC black theme op mijn HTC te zetten.
Ik heb de TF3D config gedownload en uitgepakt en de uitgepakte bestanden via verkenner op de HTC gezet en verder kan ik er niks mee. Wat doe ik verkeerd? :( Hij schijnt in veel gevallen sneller te worden en bovendien vind ik het mooier staan.

Dan nog een vraag.
Ik merk dat ik vaak als ik aan de rand van het scherm iets met aanraken; bijv "Yes" of "NO" ik erg veel moeite heb om degene het meest bij de rand te pakken te krijgen.(Is het nog duidelijk? :) ) Hoe kan ik dit veranderen?

En nog 1:
Als ik hem via USB op mijn PC heb aangesloten, voel ik stroom door het apparaat lopen. Waarschijnlijk omdat de PC zijn reststroom niet goed kwijt kan en dit via de HTC doet. Is dit schadelijk voor de telefoon?

Ik hoor het wel.

gr Martein

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Het is een .CAB bestand "Diamond TF3D Config Setup v0.6.7.CAB" oftewel niet uitpakken maar als cab bestand op je telefoon zetten, daarna op klikken en het word geinstalleerd.

Waarschijnlijk is je PC niet goed geaard, dit kan je beter wel doen omdat de statische spanning de levensduur van je PC kan verkorten, vooral als je zelf wel eens iets in je PC vervangt.

note:
Meestal is het handiger om in de centrale topics te zoeken en later eventueel alsnog de vraag te stellen, want daar zitten gewoonlijk de mensen met ervaring met dat apparaat.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
bedantk voor je snelle reactie.

Verwijderd

Topicstarter
is geinstalleerd en nu? waar kan ik die themas veranderen?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit is wel erg basic en ik zie te weinig inzet. Probeer eerst is met de search en met google eruit te komen en mocht het dan nog niet lukken dan kun je altijd een topic openen met specifieke vragen en duidelijke argumentatie :)

Dit topic is gesloten.