Ik heb sinds 2 weken een probleem bij iemand met een inbelverbinding. Ik kan perfect inbellen naar 06760 60000 en ik hoor de modem ook netjes zijn karakteristieke (en nostalgische) gepiep maken. Er komt echter geen eind aan dit gepiep, wanneer hij dus je gebruikersnaam en wachtwoord gaat valideren. Uiteindelijk verstrijkt de timeout van de verbinding en klaagt hij dat er geen verbinding kan worden gemaakt omdat de externe modem/computer niet reageert.
Ik kan me vaag iets herinneren dat KPN de inbel klantjes in de ban wilde doen maar is dit dan nu ook echt doorgevoerd? Of zijn er mensen die dit bekend in de oren klinkt?
Mocht dit zo zijn, ik heb al even rondgekeken en ik stuitte op inbellen.org maar heeft hier iemand ervaring mee?
Nog wat specs (denk niet dat het nuttig is maar toch)
WinXP SP3
P3 800
256MB RAM
Ik kan me vaag iets herinneren dat KPN de inbel klantjes in de ban wilde doen maar is dit dan nu ook echt doorgevoerd? Of zijn er mensen die dit bekend in de oren klinkt?
Mocht dit zo zijn, ik heb al even rondgekeken en ik stuitte op inbellen.org maar heeft hier iemand ervaring mee?
Nog wat specs (denk niet dat het nuttig is maar toch)
WinXP SP3
P3 800
256MB RAM