Op dinsdag 20 februari 2001 22:09 schreef Aphax het volgende:
Dus jij hebt Cel667@900
Mag ik PRECIES weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
Mij is het opzich ook gelukt en windows draait stabiel, alleen als ik een spel start (maakt niet uit welk spel) krijg ik meteen een fout, en sluit het spel af. Terwijl ik zoveel mogelijk Inet Explorers kan openen of andere dingen kan doen, maar spelletjes wil ie niet
Ik heb overigens een Super Orb en een ASUS CUV4X Mobo
PS: Sorry voor deze offtopic reply

Het is inderdaad een 667@900, toch iets te snel de boel ingetikt. Ben eerst een beetje aan het klooien geweest met de fsb, kwam niet verder als een fsb van 79mhz daarboven wilde die niet booten, geeneens een post.
Procje ingebrand op 1,85v zo'n 9 uur lang, daarna opnieuw geprobeerd, wilde niet.
Na een aantal specs te hebben gelezen blijkt dat vanaf 90mhz fsb de PCI op1/3 wordt gezet ipv 1/2, gewoon proberen dus, ik dat ding op 90 fsb gezet voltage nog 1,85 en de rest van de bios instellingen minimaal.
Win2000 start, Win98 start, Win me start, hij werd wel wat warmer 33°c en 45°c. voltage terug op 1,65 nog steeds stabiel, verder klokken lukt niet????
Het enige waar het nog aan kan liggen is mijn voeding die is maar 200 watt. zeker niet aan de temp die is goed en dat met de standaard cooler.