• woutjeeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-12-2025
Hoi mensen,

Ik was vandaag aan het prutsen met 1 fan die ik bij in m'n ANtec 900 wou zetten, ik heb er 1 voedingskabel bij ingedaan, eindelijks de fan erin, en oppeens wil m'n pc niet meer booten, er komt geen 1 signaal van leven af. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Iemand dacht dat ik iets statisch geladen was en dat daardoor m'n moederbord kapot is gegaan, ik heb geen idee maar wel het idee dat ik m'n moederbord amper heb aangeraakt =/

Groeten Pavlof

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals net ook aangegeven: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Verder geef je geen enkele informatie, en verwacht je blijkbaar helderziendheid :)

Begin gestructureerd met testen aan de hand van Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, en je weet meer :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• woutjeeh
SOrry mensen, maar toen m'n pc het niet meer deed werd ik heel erg wanhopig, iemand zij dat m'n mobo kapot kon zijn en toen kon ik amper nog fatsoenlijk denken, ik ben nog maar 14 en als ik dan een nieuw moederbord zou moeten halen + dat ik hem opnieuw in elkaar moest laten zetten was ik veel geld kwijt, voor is het veel geld dan, dus ik voelde me helemaal kut en kon amper nog fatsoenlijk nadenken, Dus het eerste wat ik dacht is snel naar tweakers en hopen dat iemand me kan helpen zonder bv eerst te zoeken naar hangen en opstartproblemen, ondertussen heeft iemand me even een beetje gekalmeerd en kon ik even rustig in de kast kijken, en wat bleek, dat de voedingstekker niet in het moederbord zat, maar omdat ik de een grote puinhoop van kabels van had kon ik dat niet goed zien, mijn excuuses voor deze topic =/

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Note for * woutjeeh : blijf rustig, neem eerst de voorhanden zijnde Troubleshooters door en mocht je er niet uitkomen, maak een uitgebreide startpost met wat je allemaal geprobeerd hebt en waar je op gezocht hebt etc. en druk dan pas op Verstuur bericht.

Ook het lezen van het commentaar op je (gesloten) topics kan helpen. Dus niet meteen weer een nieuw topic openen als je oude gesloten is, maar doornemen wat er gepost is door medetweakers.

En als je 14 bent, vakantie hebt en ookal is het morgen weekend: :z
* Wiethoofd is ook hard toe aan een tukje en moet morgen werken...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• woutjeeh
Ik had ook wat rustiger moeten zijn, ik neem wel door wat er gepost is door de medetweaker hoor :), The fire_fox of MAX3000 een van die 2 zij bijvoorbeeld dat ik de fan van m'n mugen andersom moest plaatsen, (heb ik gedaan) MAX3000 zei dat ik een nieuwe voeding moest nemen en daarna weer kijken naar eventueel overclocken (heb ik gedaan). Op deze topic mag een slotje en ik heb er wel van geleerd.

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:12
Jongens van 14 jaar oud horen niet om bijna 2 uur in de nacht nog Gathering af te schuimen :P
Pagina: 1