Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thermaltake M5

Pagina: 1
Acties:

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Hallo allemaal,

ik heb even een vraagje over een onduidelijkheid over deze case.

is deze case al in nederland leverbaar ? zoniet wanneer wel.

ik zie er erg naar uit om eentje in mijn bezit te krijgen.

ik heb al wat onderzoek gedaan naar het antwoord maar kan er niet op komen.

misschien dat jullie mij verder kunnen helpen.

Alvast bedankt.

( PS: kom niet met het antwoord van google is je vriend want die heb ik al genoeg gebruikt )

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-11 11:26

buggienuk

lekker buggie

Al bij een van de winkels die hier vermeld staan gekeken? Zo ja, zeg dat meteen. Wij hebben nu geen idee wat je al gedaan hebt, een beetje met 'google gezocht' gooien helpt ons daar niet bij.

Eventueel kan je aan een van de winkels vragen of ze de case voor je willen bestellen, met een beetje geluk doen ze dat ook nog voor je.

[ Voor 18% gewijzigd door buggienuk op 02-08-2008 16:20 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

• _FrostBite_
ik heb net even die site bekeken en kon de case niet vinden op de shops die er staan.

wat ik inderdaad wel even zou kunnen doen om even een aantal shops te vragen of ze die uberhaupt wel kunnen bestellen en wat dan de mogelijke prijs is want die is ook nog niet bekend bij mij en bij vele anderen.

wat ik op google heb opgezocht was "thermaltake M5" en dan kijken of er miss ook shops tussen zitten. wel heb ik dit gedaan voor nederlandse sites. ik wil niet aan die hoge import kosten vast zitten, ook al weet ik niet of die hoog zijn maar het lijkt me wel veel werk.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mail Thermaltake anders eens met de vraag of dit model ook naar Nederland komt en via welke retailers of groothandels dat deze verkrijgbaar gaan zijn.

• _FrostBite_
Ik heb 3 dagen geleden Thermaltake Gemailt via de site. hierop heb ik nog geen reactie ontvangen.

heeft iemand een direct mail adress van thermaltake zodat ik zeker weet dat hij aankomt en gelezen word ?

alvast bedankt.