CDRW in NT! Help!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
Dit topic plaatse ik eerder vandaag in het WIndows Forum maar daar wist niemand het antwoord:

ik zit met een groot probleem. Ik heb de hele nacht zo'n beetje doorgewerkt om mijn NT PDC een beetje lopend te krijgen. Dit is mijn eerste avontuur met NT dus alles is voor mij nog nieuw!

Ik zit nu nog met het volgende probleem, ik had op CDRW een backup gemaakt vanuit Win98! Nu probeer ik dit CDRW schijfje te lezen en krijg ik de melding:
This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system
that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification.

Kan ik iets installeren ofzo zodat ik toch nog deze CDRW gelezen krijg anders is het best wel klote!

Misschien weet iemand van jullie een oplossing! Die ik graag zou vinden want ik kamp nu met heel wat uren slaapgebrek!

grtz. Mark

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je in NT zit moet je direct-cd of waar wat je op je 98 had geinstalleerd installeren (een UDF reader is ook prima) Onder dos ben ik bang dat het niet lukt

• borgdaville
ik heb hem gemaakt met INcd maar de versie die ik heb draait niet onder NT. De versie 2 ervan moet wel onder NT werken maar ik kan hem nergens vinden om te downloaden. Een UDF reader kan ik ook wel vinden maar niet voor NT dus als jij er een weet hou ik me aanbevelen!

• borgdaville
ben ik nou echt de enige die met dit probleem kampt? dat ik geen CDRW kan lezen op mijn NT server!

• aphrodisiac
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-04-2023

aphrodisiac

*zzz*

InCD kun je hier downloaden:
www.ahead.de/en/download.htm

En een UDF-Reader staat wel bij:
www.roxio.com/en/support/winupdates.html

Nu is alleen de vraag of die udf-reader wel die InCD UDF kan lezen, maar dat moet je maar ff uitproberen.
Een tweede probleem is misschien dat je met een oude versie van InCD hebt gewerkt en die werkt niet meer samen met de nieuwe die hierboven staat vermeld.

pc specs | mijn specs