Toon posts:

Autoritten vastleggen, camera aan bumper..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had hier wel eens keer gezien dat iemand een filmpje van z'n rit opgenomen had. De camera was aan de bumper bevestigd. Hij had het in z'n auto aan de LCD-display bevestigd. Nu zou ik dat ook kunnen doen, maar een LCD-display wil wel aardig wat kosten. ;(

Hier een voorbeeld van zo'n filmpje. Met andere woorden, ik wil zo'n camera monteren onder de bumper. Kwaliteit is niet zo'n issue.. LCD-display in auto is niet noodzakelijk. Wat voor camera kan ik het beste nemen, en wat voor systeem moet er achter zitten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 22:38 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
offtopic:
OMG, hoe kansloos, dat filmpje :')

Lijkt me dat je zo'n beetje elke cam wel onder je bumper kunt ducttapen of met een beugeltje vastzetten. Ik zou 'm trouwens achter de bumper monteren en er 'door heen' laten kijken door zo'n luchtgat. Waarom moet er een systeem achter zitten? Zet 'm op rec en rijden met die hap (ik zeg dus niet racen). En anders mikker je een laptop op je bijrijdersstoel, usbkabeltje door je vuurmuur richting bumber en een €12.95 webcam eraan. Opnemen naar HD en voila. Moet je alleen nog iemand meenemen die pffft en tsjjjjjjj roept :P

offtopic:
En trust me, ik ben écht wel een doorrijder/sportieve rijder, maar dit is levens-, levens-, lévenslijp...

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 01-08-2008 22:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:33
Of je doet zoń simpel spy setje schijnt goed te werken en is lekker klein.
http://www.spywebshop.nl/...era.html&lmd=39637.770833

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:41
is laatst nog een topic over geweest:Camera in auto monteren als 'bijrijder'

Interpolis, glashelder!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik zou wel voor het oog van de camera een stukje plexiglas monteren want het zou niet de eerste keer zijn dat door steenslag of andere rommel op de weg je camera kapot gaat.
En de microfoon moet ook worden afgeschermd tegen windruis, anders hoor je dus niks anders bij het afspelen.

Verwijderd

helaas, die link die je gaf doet het niet over dat topic waar dit al een keer is besproken...
heb je nog een andere manier om hier te komen?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

De link doet het wel, je hebt alleen te weinig berichten om daar in te kunnen.

Verwijderd

Geen idee wat je budget is, maar een Pov1 is wel goede kwaliteit.
Check dit filmpje waar de camera op een motor gemonteerd is.
http://www.vidster.nl/wat...e354a836f2/Cameraposities

Afbeeldingslocatie: http://si6.mtb-news.de/fotos/data/500/vio-pov1.jpg
Pagina: 1