Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• woodddy22
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hoi,

Weet iemand de voip instellingen voor Orange internet bellen.?
Heb overal gezocht, maar nix te vinden.

Een oom van me heeft de livebox vervangen door een "normaal" adsl modem,
Hij moet nu dus de voip account instellen in het nieuwe modem, maar nergens zijn de gegevens te vinden, welke server ed...

Iemand die me verder kan helpen.?

• triet
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat komt ook omdat Orange bellen alleen werkt in combinatie met de Livebox. Het is niet toegestaan om een ander modem daarvoor te gebruiken. Vandaar dat je nergens de gegevens zult vinden: ze zijn simpelweg niet bekend.

Helaas dus!

• woodddy22
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
hmm, zal toch wel een oplossing voor zijn.?
Is de config file niet uit te lezen zoals dat bij de Motorola 5100 kabel modems gaat.?

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:46
Denk niet dat orange zo dom zo zijn. Daarnaast denk ik ook niet dat je zulke vragen hier hoort te stellen.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 07:30
SCIxX schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:51:
Denk niet dat orange zo dom zo zijn. Daarnaast denk ik ook niet dat je zulke vragen hier hoort te stellen.
Waarom niet?
Ik snap ook niet waarom Orange zo geheimzinig moet doen over zijn instellingen.

Hierdoor heb ik meer het gevoel dat ze je monitoren.
Ik heb liever mijn eigen spullen dan die van een ISP.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• SCIxX
Dat geven de meeste VOIP providers niet vrij en volgens mij is het ook verboden dit wel te doen.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 07:30
SCIxX schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:57:
Dat geven de meeste VOIP providers niet vrij en volgens mij is het ook verboden dit wel te doen.
LoL.. Dat klopt niet. Tiscali geeft gewoon zijn SIP gegevens vrij. ok kan je in de Zyxcel Modems alle info terug vinden.

Het werkt dus wel ;) Zo kan ik met een HP VoiceMessenger 514 als thuis telefoon gebruiken.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• SCIxX
Die providers kiezen daarvoor, providers als kpn orange @home etc. echter niet, en daardoor is het niet toegestaan om sip gegevens vrij te geven.
Pagina: 1